Mijn Volgers

dinsdag 18 december 2012

Een kleinigheidje voor de juffen

Hallo lieve blogdinnen
Het is alweer een tijdje geleden dat ik wat op mijn blog heb geplaatst, maar dat zegt niet dat ik niet aan het knutselen ben hoor.
Ik ben met van alles bezig, maar helaas kan ik dat nog niet laten zien.
Maar dit wel.
Zoals je kunt zien ben ik ook druk aan de haak geweest en deze twee lichtjes heb ik gemaakt voor onze kleinzoon om aan zijn juffen te geven.
Je komt ze op nog meer blogs tegen en het is zo leuk om te maken.
Het patroon heb ik HIER vandaan, dus als je ze ook wil maken kijk dan even op dit blog.
Nog even ingepakt en dan kunnen ze mee naar school.
Zo dames, ik houd deze post kort want ik heb nog zoveel te doen en helaas bestaat ook mijn dag maar uit 24 uur, waarvan ik ook nog wat uurtjes gebruik om te slapen.

Deze creatie doet mee bij;
AnMaCreatief; Alles mag
EKEF; Alles mag

Tot blogs.

25 opmerkingen:

  1. OO dit ziet er prachtig uit, wat leuk met die bloemetjes erop, liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi gemaakt Sieta, daar zullen de juffen wel blij mee zijn. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet dat er super uit Sieta, daar zullen de juffen van je kleinzoon wel heel blij mee zijn. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beeldig Sieta, haken is toch wel een hele grote hype op het moment en door de "frutseltjes" er aan is dit wel een super lief cadeautje geworden!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend leuk Sieta, daar zijn de juffen vast heel blij mee!
    Lieve groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dat mooi gemaakt Sieta. Dat is wel een heel leuk cadeautje voor de juffen.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat krijgen die juffen leuke cadeautjes echt super.
    groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie kleine attentie wat zullen de juffen blij zijn, heel mooi
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg leuk geworden en daar maak je juffen erg blij mee!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. super leuk ziet het eruit Sieta.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat leukkkk Sieta ook al aan de haak daar zullen ze wel heel blij mee zijn

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ziet dat er schitterend uit Sieta, daar zullen de juffen vast heel blij mee zijn!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk!! Erg mooi zo'n gehaakt 'jasje' voor de glazen waxinelichtjes! Mooi kadootje voor de juffen. Bedankt voor het meedoen bij elk Kaart een Feestje.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk gedaan Sieta, daar is de juf vast blij mee.
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mooie creaties gemaakt voor de juffen. super.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een leuke attentie om aan de juf te geven, gehaakt en toch helemaal kerst.
    Groetjes
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een super leuk presentje, heel mooi.
    groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hoi Sieta, wat een lieve kadootjes heb je gemaakt. Gezellig dat je deze drukke maand toch 3x de tijd hebt gevonden om met onze challenge bij Anmacreatief mee te doen. We hopen je volgende maand ook weer te zien. Fijne feestdagen. Lieve groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat prachtig gemaakt daar zullen de juffen wel erg blij mee zijn

    Groetjes Ilonka




    http://ilonkas-scrapcorner.clubs.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Sieta

    Ik wil jou via deze weg hele fijne feestdagen toewensen en alvast een heel gelukkig en vooral gezond 2013.
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat zijn dat gezellige creaties, Sieta!
    Jij ook hele fijne, rustige en warme feestdagen en een gezond en super creatief 2013!
    Groetjes, Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel erg leuk Sieta, ze staan ook nog op mijn to-do list:-) Ergens....whaha! Bedankt voor het mee doen bij EKEF deze week.
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige inzending!
    Bedankt voor het meedoen met EKEF!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Sieta,

    die omhaakte theelichtje vind ik zo mooi, eigenlijk een ideaal kerstgeschenk.

    Fijn dat je meedoet met de 'alles mag'-challenge bij AnMaCreatief!

    Groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuke creaties heb je gemaakt!
    Bedankt dat je deze maand 3 keer mee hebt gedaan met de AnMaCreatief challenge 'Alles mag'.

    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.