Mijn Volgers

maandag 10 december 2012

Schommelkaart

Hallo lieve blogmaatjes
Wat kan een mens het toch druk hebben met van alles en niets hihihi.
En dat heb ik dus ook, zoveel te doen en weinig tijd om het allemaal te doen.
Volgens mij is dit heel herkenbaar bij velen van jullie.
December is van zichzelf al een drukke maand met al die feestdagen en dan heb ik nog een zo'n leuke baas die je op cursus stuurt voor twee dagen deze maand + de nodige vergaderingen, waarvan verwacht wordt dat je aanwezig bent.
Dat is allemaal niet zo  erg als dat in je werktijd moet gebeuren, maar dit alles moet ik altijd maar in mijn kostbare vrije tijd doen omdat ik alleen maar nachtdiensten werk. 
Maar tussen de bedrijven door toch nog wat weten te maken en wel een schommelkaart voor de challenge bij Krea2Day deze maand.
Hij is wel niet helemaal zo geworden als ik voor ogen had, maar ondanks alle tegenslag bij het maken ervan, alles wat fout kon gaan ging dus ook fout, ben ik wel tevreden over het eindresultaat.
Deze creatie moest dus helemaal uit mijn tenen komen pffff  en dit was niet de enige hoor die mij zoveel moeite gekost heeft, alleen de anderen kan ik nog niet laten zien want dat zijn gastdesigner opdrachten voor Dyumelot en Hobbyhome Hobbyartikelen, die houden jullie nog van mij tegoed.

Deze kaart doet ook mee bij;
Heart2Heart; Christmas
Dream Valley; Christmas
Addicted-to-stamp; BINGO (glitter, pearls, no flowers)
Sweet Stampin; Dies-punches
AnMa Creatief; Alles mag
Nadia's; veel blingbling en stempel
DP2 Challenge; Anything Goes w/Mo Image
Paper Play; Christmas-is-coming

 Bedankt voor het langskomen en als jullie tijd hebben, zou ik een reactie hierop erg leuk vinden.
Ik wens jullie nog een fijne knutsel dag en tot de volgende post.

P.S. had ik nog vergeten te vertellen dat ik met mijn kaart Let is Snow in de top 5 van Marvelous Magnolia sta en in de top 3 van Lovely Hanglar/Magnolia en daar ben ik super blij mee.



48 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartje!!! En heel herkenbaar..
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Misschien toch een gesprekje met de baas aanvragen Sieta?????? Je schommel is beeldig ook al komt hij uit je winterteentjes en wat scoren we met onze kaartjes de laatste tijd, not bad voor die dames uut 't Noord'n hihihi!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een plaatje. Ik kan me niet voorstellen hoe deze er nog beter zou uitzien als alles was meegevallen.

    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een supermooie schommelkaart Sieta,vind het goed gelukt...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje Sieta en dat helemaal uit je tenen ik vind hem schitterend

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Er is wel iets moois uit je tenen gekomen hoor Sieta, heel herkenbaar dat tijdgebrek, het is even kiezen tussen kaarten maken en bloggen, lastige keuze.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is dan ook een hele mooie geworden, en dat van uit je tenen moeten komen, dat ken ik !!!
    Liefs Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schitterende kaart Sieta, heel mooi afgewerkt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat heb je echt prachtig gedaan en ik vind het heel apart.

    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie schommelkaart.
    Groetjes Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi sieta
    ondanks dat alles je tegen zat en het uit je tenen moest komen,is het een prachtige kaart geworden,dus van mij krijg je een 10 met een grote pluim!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Sieta, wat leuk dat jij ook je schaarse vrije tijd in een schommelkaart gestoken hebt. (heb er gisteren ook een "opgeleverd" met veel geschuif en gepuzzel). Ik vind die van jouw erg leuk geworden met mooie details en ook nog eens een hele gave stempel.
    groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi Sieta,hij is leuk geworden met mooie kleuren bij elkaar gezocht.Groejes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. inderdaad een prachtige resultaat. ben zelf ook nog aan het stoeien...het versieren van een wiebelkaart of tag blijven wel het moeilijkste.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou hij is schitterend, komt bij jou meer uit je tenen dan uit de mijne haha,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Vind het een heel geslaagd kaartje Sieta, wat zeg ik... vind ,m PRACHTIG!

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ondanks dat deze schommelkaart uit je tenen komt is hij schitterend geworden. Een hele mooi winters wiebelgeval!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een super mooie schommelkaart Sieta! Prachtig gemaakt met mooie details en wat heb je geweldig gekleurd!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een geweldig mooi kaartje Sieta!!
    Niet te zien dattie uit je tenen moest komen!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. so fab card, love the design
    thanks for playing with us at paperplay this week
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig Sieta, ik vind het een mooi geheel geworden met leuke details.
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vind em supermooi!!! Ik blijf dat toch een leuk stempeltje vinden....en druk, tja dat heb ik het op het moment ook...studie, stage, werk, gezin....ik kom amper aan het leuke kaarten maken toe....
    Maar die van jou is toch echt wel weer een bjoetie...
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw wat een schitterende schommelkaart Sieta, helemaal super enne dat ie uit je tenen moest komen is niet te zien hoor!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Geweldig Sieta wat een mooie kaart. En gefeliciteerd hoor.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik vind 'm erg mooi geworden. Bij jou is het ws zo,hoe dieper het moet komen ,hoe mooier het wordt! Houden zo,hihihihi,gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Nou ik kan niet zien dat die uit je tenen is gekomen. Ik vind het een schatje.
    En een hele leuke wiebelkaart.
    Wat heb je het afdrukje mooi ingekleurd! De lantaarn staat er schattig bij
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Love it so much Sieta! What a gorgeous creation, so original and rich on any detail!

    Thanks for joining us at Mo's Challenge this week :)

    Hugs, Franz.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuke schommelkaart Sieta dat hij uit je tenen moest komen is echt niet te zien ,enne gefeliciteerd.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo Sieta
    leuke schommelkaart,de kaarten zien er altijd mooi uit
    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen

  30. Prachtige kaart.
    Bedankt voor het meedoen bij Nadia’s challenge.

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een prachtig kaartje!
    Bedankt voor je deelname aan Nadia's challenge...
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Sieta,
    Wat een geweldige schommelkaart. Je hebt een hele mooie afbeelding gebruikt en de kaart verder afgewerkt met zoveel mooi details. Super gewoon.
    Groetjes MIrande

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een prachtige kaart Sieta.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. So so so beautiful. Love it all! Thanks so much for joining us at Sweet Stampin' this week. x

    BeantwoordenVerwijderen
  35. This is beautiful! What a sweet image, and all the die cuts are lovely! Thank you for joining in at Dream Valley Challenges!

    love Mags B x

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Nou aan je schitterende schommelkaart is niet te zien dat je het zo druk hebt, Sieta!! Hij is weer helemaal prachtig. Succes met alles. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een prachtige schommelkaart!
    Dank-je-wel voor je 2de deelname aan de DECEMBERchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Thank you for playing along with Heart 2 Heart Challenges however, you must use Close To My Heart products in order to enter so I'm sorry, but your link will be removed.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. This is gorgeous! Lovely image and fab design. Thanks for joining in at Sweet Stampin' :o) Hugs, Lisa x

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hallo Sieta,

    qat een mooie kaartjes maak jij.

    Groetjes, Friedy

    BeantwoordenVerwijderen
  41. OOO wat een schatje weer!
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  42. een prachtige kaart en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge
    grtjs cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hoi Sieta, hoe herkenbaar is de drukte en te weinig tijd. Wat een beauty van een kaartje heb je weer gemaakt; ik vind dit stempeltje het einde. Bedankt voor je deelname aan Nadia's challenge. Gezellig dat je nog eens meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief deze maand. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ooohhhh wat een prachtig kaartje!!!!!! Dank je wel voor het meedoen bij ATSC!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Beautiful card Sieta, so sweet and pretty, I love that gorgeous image of Mo's :)
    Thanks for joining us at Addicted To Stamps, hope you have a wonderful Christmas
    hugs Mandy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Oh Sieta,

    wat een prachtig kaart heb je weer gemaakt, zoveel mooie details en o zo mooi ingekleurd!

    Fijn dat je meedoet met de 'alles mag'-challenge bij AnMaCreatief!

    Groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.