Mijn Volgers

dinsdag 15 januari 2013

a day to celebrate


Hallo lieve blogmaatjes.
Eerst wil ik jullie bedanken voor de felicitaties die ik heb ontvangen op mijn vorige post.
Super lief van jullie allemaal.
En dan eindelijk weer eens een kaartje van mij, werd ook wel weer eens tijd vind ik hihihi.
Na alle drukte rondom het nieuwe Time for Magnolia Challenge blog, is hier weer de rust terug gekeerd.
En hebben jullie het als gezien?, wij zitten inmiddels al op 275 volgers en daar zijn wij enorm blij mee. Daarom heeft Chantal een candy op het  TFMC blog gezet en wat voor een. Ga ook even langs om te kijken en doe gezellig mee.
En nu dan mijn kaart.

 Gemaakt met deze prachtige Magnolia stempel en in mijn favoriete kleur ook nog eens.
Ik heb de sketch gebruikt van Stamptacular Sunday.
De kaart zelf is van wit cardstock gemaakt en daarop heb ik licht paars cardstock gemat.
Het DP wat ik gebruikt heb is van Maja Designs en ik heb weer alle randjes oud gemaakt, aangezet met walnut stain en met de hand gestikt.
Verder heb ik een Joy stans gebruikt voor achter het afdrukje en deze uit glans cardstock gestanst.
Het afdrukje ingekleurd met copicmarkers en uitgestanst met een Spellbinder ovaal en die weer gemat op scallop ovaal.
Verder nog een stans van MS gebruikt, bloemen van o.a. WOC, lint en plakparels .
De tekst op de computer gemaakt en de zijkanten wat opgerold.

Deze kaart doet mee bij;
Stamptacular Sunday; Sketch
Bunny Zoe's Monthli Chall.; Anything Goes
Totally Tilda; Tilda in trousers
Magnolia Down Under; Flowers

Bedankt voor het langskomen en tot de volgende post.


31 opmerkingen:

  1. Wow, wat een schitterende kaart heb je gemaakt, een plaatje hoor, ziet er echt geweldig mooi uit.
    ik heb het gezien dat jullie al zoveel volgers hebben (ben zelf ook volger hoor hihi) het is ook erg leuk allemaal en die candy......heerlijk hoor, doe ik ook aan mee.
    Fijne dag, liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje Sieta prachtig met al die mallen.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super kaartje, Sieta. Mooie kleuren heb je gebruikt. De mal van Jou is wel ééntje die alles opvrolijkt, vind ik. Je hebt dat op glanspapier gedaan en dat geeft wel een zeer mooi effect. De passende mal die erachter zit in het paars, is dat ook en snijmal of is dat met de hand gedaan?
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Patricia dat is geen snijmal, deze heb ik met de hand uitgeknipt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank u. Nu ga ik op zoek naar zo'n vaste hand (hihi)
      Groetjes

      Verwijderen
  5. Prachtig Sieta,zo mooi gemaakt de tekst oprollen is een leuk idee.groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje, schitterende kleurtjes!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het wachten meer dan waard Sieta, het is weer een echte beauty! en zo'n vaste hand (of betere oogjes) zou ik ook wel willen!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sieta wat een super leuk kaartje!
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Sieta,

    Het is een erg mooi kaartje geworden en idd mooi stempel en erg mooi ingekleurd.De kleuren zijn zoewiezo heel leuk!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaart is prachtig geworden Sieta. Ik vind de kleuren prachtig.
    Groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart ! Schattig stempeltje !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een prachtig kaartje Sieta.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Sieta, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Sieta,je kaart is schitterend mooi gemaakt,wauww wat een hele mooie kleuren en het scrappapier blijf erg mooi. Groetjes en een fijne avond, Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi sieta
    een erg mooie kaart met die lieve tilda en prachtige papier!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow schitterend kaartje heb je gemaakt
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Sieta je hebt weer een prachtig kaartje gemaakt. Mooi van kleur, prachtige mal en gezellig de verschillende bloemen.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw wat ontzettend gaaf gemaakt weer Sieta, ik vind hem schitterend in deze kleuren!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi,
    Wat een prachtige kaart, het ziet er heel mooi uit. Papier is prachtig.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie kaart weer!!! Prachtige kleuren en schitterend ingekleurd!!!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Beautiful creation! Thanks for joining us at Totally Tilda, good luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Sieta wat een prachtkaart en blij dat de rust is weer gekeert voor je ik vind je kaart een plaatje

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Lovely card! I love the purples, the dies and the sweetly colored Tilda. Thanks for joining the Stamptacular Sunday challenge and good luck!
    Danielle:)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Your card is gorgeous. I just adore the die you have used and Tilda looks stunning.
    Thanks for joining and sharing with us at Magnolia Down Under Challenges this week.
    Hugs from Bron

    BeantwoordenVerwijderen
  25. WOW Sieta, the background you've created is stunning (and hand cut too)!
    A beautiful card, I love the colours you've used.

    Thanks for joining us at Magnolia Down Under for the Flower Challenge.

    Sharon x

    BeantwoordenVerwijderen
  26. love this card , great colours and pretty, van i just say though you do need to take your pictures in a better light to really show them off, thank you for sharing at stamptacular this week

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Great use of the sketch, a lovely card, thank you for joining our challenge at Stamptacular Sunday this week

    Hugs Winnie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Love the layout on this card and the colours. That ribbon looks beautiful. Thanks for sharing it with us at Totally Tilda this time.
    Hugs
    Dawn x

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.