Mijn Volgers

woensdag 2 januari 2013

Boekkaart

Hallo lieve blogmaatjes.
Wat kan je soms moeite hebben om iets te maken. Dan begin je ergens aan en gaat alles wat fout kan gaan ook daadwerkelijk fout.
Maar uiteindelijk is er toch wat moois (vind ik zelf) uit mijn handen gekomen.
Zo ook deze boekkaart koste mij het nodige energie, een gast designer-opdracht bij Duymelot, waar ik met onderstaande kaart de opdracht heb gewonnen.
 En natuurlijk neem ik zo'n opdracht met open armen aan, want het is toch super dat jou kaart wordt gekozen uit al de inzendingen.
De opdracht voor de Januari Challenge bij Duymelot is; "maak een boekkaart met een Magnolia erop".
En dit is mijn uitwerking ervan geworden, een baby-boekkaart.
Ik zit nog steeds een beetje in de baby sfeer hihihi en de wens van de ouders is een meisje, maar als het een jongen wordt is het natuurlijk ook SUPER! (misschien moet ik ook nog een jongens variant maken?, of is dat de goden verzoeken).
Voor deze kaart heb ik wit en roze cardstock gebruikt en DP van  Marianne Designs "Eline's Babies en Spring time, wat ik al heeeeel lang heb en nu eindelijk goed van pas kwam.
Zoals jullie zien, de randen weer gestikt, maar deze keer niet met distress ink bewerkt.
Het afdrukje ingekleurd met distress ink en uitgeponst met de ovaal van Spellbinders, met daarachter de scallop ovaal. De parel ketting om het afdrukje komt bij Xenos vandaag en de bloemen zijn o.a. van WOC.
En nu zijn jullie natuurlijk nieuwsgierig naar de binnenkant, nou hier komt hij dan.
Ik heb twee paar baby sokjes erin gedaan.
De tekst is uitgestanst met Spellbinder ovaal en er achter zit de scallop ovaal.
De tekst heb ik op de computer gemaakt.
De letters "baby girl" zaten ook op het DP en heb ik uitgeknipt.
Het randje heb ik geponst met een MS pons en tenslotten nog wat bloemetjes op de hoeken.
Het heeft mij wat zweetdruppels gekost deze boekkaart, alles wat maar mis kon gaan is dus ook mis gegaan hihihi.
Soms heb je dat gewoon, wil het niet zoals jij dat wilt.
Maar de aanhouder wint en ik ben zelf zeer tevreden over dit eind resultaat.
Deze creatie doet mee bij;
The Dutch Magnolia Chickies: Alles mag
Magnolia Down Under; Anything Goes
Lovely Hanglar or Sweet Magnolia; Anything Goes



34 opmerkingen:

  1. Wowwwwwww Sieta, wat een prachtige boekkaart heb je gemaakt,wat een prachtige kleuren.! De beste wensen nog voor het nieuwe jaar. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een sgattig kaartje! meteen een leuk cadeau zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een beeldschone boekkaart gemaakt Sieta.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende boekkaart heb je gemaakt en wat een leuk idee om daar sokjes in te doen, echt superleuk gedaan!

    liefs Hanny

    p.s. ik maak ook het allerliefste meisjesbabykaarten daar kun je je zo lekker op uitleven en het is nooit te druk.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vind het een prachtige boekkaart geworden Sieta,ook een leuk idee om er een geboorteboekkaart van te maken....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tevreden mag je zeker zijn !!! Je boekkaart is prachtig!! Uit ervaring weet ik dat dat geen eenvoudig werkje is geweest....
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schattige boekkaart zeg. Heel mooi gelukt hoor
    liefs malika

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Sieta, wat een schatje zeg!! Ik kan me voorstellen dat je daar heel wat werk aan hebt gehad, maar hij is dan ook prachtig geworden. Nog een heel gelukkig nieuwjaar. Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een prachtige boekkaart geworden hoor, ik vind hem geweldig.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Sieta,
    Ook al ging het maken van deze boekkaart niet helemaal zoals jij gepland hebt, het resultaat is super. heel mooi gedaan. Wij hebben net gehoord dat er op oudjaars avond een jongentje is geboren bij ons in de buurt, dus misschien moet ik maar eens een jongensvariant gaan maken. Ik vind hem echt zo gaaf.
    Ik wens jou het allerbeste voor 2013, laat het vooral een heel creatief jaar zijn voor ons allemaal.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De aanhouder wint Sieta en het is een beeldige roze boekkaart geworden!!!! Is het voor Cynthia?????

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wha wat leuk snot ver dikke dat was ook een leuk idee geweest. Zal het proberen om te onthouden. Ik zie het en vind het erg leuk en als ik het nodig zou hebben, dan ben ik het idee kwijt. Stom he/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh wat een beatyyyyyyyyyyyyy wat leuk gedaan complimentjes

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooooi Sieta,leuk om kado tegeven.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige boekkaart zeg, schitterend!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi sieta
    nou je creatie is zeker supermooi en lief en ja kan begrijpen dat je dit leuk vind om te doen want het is een grote eer als ze je vragen voor je mooie werk!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Sieta wat een prachtige boekkaart is dit, niet te zien dat er vanalles mis ging haha. Nu je weet hoe het moet zal een jongensvariant niet zoveel moeite meer kosten. Echt schitterend!! Wens jou een heel goed en creatief 2013 toe.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw Sieta hij is schitterend, zie ik de binnenkant ook LOL, echt gaaf!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. het is een schitterende boekkaart geworden Sieta.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw wat is die schitterend geworden Sieta, ik vind het werkelijk een plaatje. Helemaal super gedaan.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Sieta , wat gaaf dat we nu collega's gaan zijn ! Ik vind je boekkaart helemaal super. En ik snap goed dat het je heel veel bloed , zweet en tranen heeft gekost. Maar het resultaat mag er zijn. Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zo zie je maar inderdaad de aanhouder wint, collega!! Hij is schitterend geworden, maar hoezo de goden verzoeken als je ook een jongensvariant maakt? Misschien krijgen ze dan wel een tweeling......hahaah!! Is supergaaf en ik kan het weten!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  23. prachtige kaart. boekkaart. wat een leuk idee om zo de sokjes erin te doen.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat mooi gemaakt. Heel leuk een boekkaart. Heb het nog nooit gemaakt misschien moet ik het ook eens proberen.
    Leuk idee met die sokjes erin
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat ontzettend mooi ! Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een schatje, Sieta! Heel mooi gemaakt.
    Bedankt voor je deelname bij de DMCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat een prachtige boekkaart
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Het is er niet aan te zien dat er niets goed uit je handen kwam. Super mooi.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een prachtige creatie, heel leuk met die sokjes erin.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een schattige creatie.
    Echt voor een meisje en leuk met de sopjes binnenin!
    Fijn dat je meedoet met DMCC
    Groetjes,
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtig Sieta! En wat leuk met die sokjes erin.
    Bedankt voor het meedoen met de challenge van DMCC. Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  32. wat een schitterende boekkaart
    bedankt voor je deelname aan DMCC
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.