Mijn Volgers

vrijdag 25 januari 2013

Een nieuwe kaart en een mooi bericht

Hallo lieve bloggers.
Hier ben ik weer met een nieuwe kaart en een leuke mededeling, althans voor mij.
Ik begin maar even met het laatste.
Afgelopen week heb ik een mailtje gehad van Hanneke (Hobbyhome Hobbyartikelen Challenge blog), als ik plaats wou nemen ik haar Design Team.
Naar wat wikken en wegen en over en weer mailen heb ik het aanbod aangenomen.
Dus nu mag ik mij ook voor dit blog designer noemen en hoe leuk is dat!
En deze kaart is mijn eerste bijdrage op het Hobbyhome blog.
 Na de val met mijn fiets afgelopen maandag heb ik het gehad met de winter, maar vooral met de sneeuw.
Pffff dat nu net dat ene sneeuwduintje voor mijn fiets terecht kwam, de eerste helft van de weg naar huis van mijn werk ging zo goed. Een dikke en pijnlijke knie is wat ik ervan over heb gehouden.
Maar op dit moment gaat het alweer wat beter gelukkig.
Dus deze keer een lekkere voorjaarskaart van mij, die mag voor mij nu wel komen hoor hihihi.
De stempel is van Magnolia uit de Wiht Love collectie 2013 en heet Up up and Away.
Ingekleurd met distress ink.
Het DP komt uit een blokje van de Boekenvoordeel
De stans die ik gebruikt heb is er een van Marianne Design, LR0240 en daarvoor heb ik licht geel/groen cardstock gebruikt om hem uit te stansen.
Verder wat randen met de hand gestikt, lint, plakparels van Scrap-Unlimited (gekocht op de beurs in Zwolle) en bloemen van o.a. WOC.
Op de kleine hartje op het afdrukje heb ik wat Waterfall Stickles gedaan.
Er loopt nog een challenge op Hobbyhome Hobbyartikelen challenge blog tot 31 Januari 18.00 uur en de opdracht is maak een mannen/jongenskaart.
Doe gezellig nog even mee,
dit is de prijs die je kunt winnen.
Dit is toch zeker de moeite waard om aan deze challenge mee te doen.
Voor deze challenge heb ik een voorbeeldkaart mogen maken omdat ik nr. 1 van de top 3 was geworden bij de challenge van November.
En dit was mijn voorbeeldkaart.

Mijn kaart doet mee bij;
Totally Tilda; Tilda in Trousers
Dutch Magnolia Lovers; Bingo / lint, snijmal en bloemen
Addicted to stamps; Use material/Texture
Crafty Ribbons; Love/Romance/Anniversery
Creative Inspirations; Anything Goes options of Flowers
Tilda's Town; Celebrate
Bedankt dat jullie weer gezellig langs zijn gekomen en een reactie stel ik zeer op prijs.
Tot blogs.


29 opmerkingen:

  1. hoi Sieta, heb ik nu toch je blog gevonden, ik dacht dat ik je al volgde, maar dat was bij de blogsetjes, ik zag je mooie kaart al staan bij Hobbyhome, echt een plaatje en zo heerlijk voorjaarsachtig, ik heb me maar gelijk als volger aangemeld, groetjes en een fijn weekend, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Sieta
    Wat leuk voor je.
    Je kaart is weer beeldschoon.
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een supermooie kaart heb je als nieuw Design Team lid gemaakt zeg, heerlijke kleurtjes, ik verlang ook naar het voorjaar :-)
    Sterkte nog met je knie !

    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sieta gefeliciteerd met je DT schap bij hobbyhome. Je kaart is schitterend mooi gemaakt,wat een leuke frisse kleuren. groetjes en een fijn weekend, Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Laat de lente maar komen voor Sieta, hahah!! Veel sterkte met je knie meid!! En een dikke proficiat met je nieuwe DT-schap. Je gaat het nog druk krijgen zo, hahah!! Wat een binnenkomer zeg. Een heerlijk, frisse en vrolijke en mooie kaart. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart Sieta. En wel heel leuk als je zo benaderd wordt! Goeie tijd toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd, Sieta en als beginnend DT lid kan dit kaartje tellen. Mooie, frisse lentekleuren en leuke mallen en details. Het voelt gelijk en graadje warmer. Doe je nog even voorzichtig met die pijnlijke knie want nog niet alles is gedooid, denk ik.
    Groetjes en fijn weekend

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful flowers! Love the combo of green and purple. Thanks for joining us this time at Totally Tilda and we hope to see you again next challenge. Hugs, Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi kaartje zeg, super!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful card ..love the colours and pretty details, Thank you for sharing with us at Totally Tilda this time ..good luck!

    xx Hugs Lizzy & TT team

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Proficiat met je DT-job Sieta en heel veel succes en vooral plezier gewenst!! Je gave mannenkaart hadden we al eens gezien maar je vrolijke lentekaart nog niet....een plaaaaaaatje en nu maar hopen dat als het volgende week gaat dooien het zo blijft tot het echt lente is!!!

    Fijn weekend, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met je nieuwe job. Leuk!
    Je kaartje is ook prachtig in die voorjaarskleurtjes.
    Leuk dat je meedoet met Crafty Ribbons
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hello Sieta;

    Lovely colours for beeing a love-card. I like it; it doesn't have to be red and pink all the time. Card's great and thanks for participating with our challenge at Crafty Ribbons,

    Charlotta

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd Sieta, super dat ze je gevraagd hebben en begrijpen doe ik dat zeker want je kaartjes zijn altijd super. Zo ook deze weer, zo mooi weer. Echt een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. heel leuk kaartje met mooie kleuren.ook wil ik je feliciteren met je dt schap bij hobbyhome.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk kaartje Sieta lekker in voorjaarskleuren.
    Gefeliciteerd met je nieuwe job.
    Ik ga helemaal niet op de fiets loop liever op pak heel lui de auto het is hier in onze straat op dit moment spiegelglad.
    fijn weekend groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw Sieta, allereerst van harte met je DT-schap bij Hobbyhome!!! En wat een ontzettend mooie kaart en bedankt voor je deelname aan Dutch Magnolia Lovers. Lieve groetjes, chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel leuk gedaan Sieta.
    Groetjes en een fijn weekend Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kaart! Gefeliciteerd dat je nu ook voor hobbyhome mag designen. Wat vervelend van je val met de fiets. Ik heb vroeger ook een val gemaakt met mijn fiets in de sneeuw en heb toen meteen mijn enkel gebroken! Gelukkig gaat het met jouw knie alweer wat beter. Fijn weekend!
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Sieta , wat een heerlijk vrolijk kaartje !! Ik ben de sneeuw nu ook wel zat. Laat de lente maar komen .... maar ben bang dat het nog wel even gaat duren. Ook je mannenkaart ziet er super uit. Jij gaat het ook druk krijgen vanaf nu .... Maar wel met leuke dingen !! Proficiat. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. oooo vergeet ik nog te zeggen : Leuk dat je meedoet bij DML !!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. A great creation! Thanks for playing at Creative Inspirations! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Sweet little Tilda card, lovely colours too. Thanks for sharing it with us at Crafty Ribbons this time.
    hugs
    Dawn xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Beautiful card. Love your color combo.
    Thanks for joining us at Tilda's Town this week.

    :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gorgeous card! Beautiful colour scheme and I love your Tilda! Thanks for joining us at Tilda's Town and hope to see you tomorrow for our next challenge! Delphine xx

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.