Mijn Volgers

donderdag 24 januari 2013

Even jullie aandacht

Hallo lieve volgers en bezoekers van mijn blog.
Zoals mijn trouwe volgers wel weten heb ik eens een probleem gehad met een webshop.
Hier had ik ook een blogpost over gemaakt.
De twee, inmiddels drie laatste reacties daarop hebben een negatieve ervaring bij Scrap&More.
Zijn er nog meer mensen die dit hebben, laat dan even een berichtje achter bij Patricia.
Zei heeft een blogpost hierover gemaakt en heeft ook problemen met de shop.
Ik zelf heb hier nog nooit wat besteld en kan dan ook niets over deze webshop zeggen.
Maar één negatieve ervaring is al één teveel vind ik, daarom deze post.
Hopelijk zijn er niet te veel slachtoffers.


6 opmerkingen:

  1. Zoiets kan niet genoeg aan de grote klok gehangen worden en dit soort winkeliers MOET op de zwarte lijst!!!!

    xx Irene

    Zag gisteren iets heel leuks van jou op de leeslijst maar het staat ook nu nog niet op je blog. Was je te vroeg met plaatsen??????

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je bericht....ben ook "slachtoffer" hoop dat er wat aan gedaan kan worden! Dit is niet leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,
    Ik heb nooit problemen gehad met scrap en more, maar is een tijd geleden dat ik er heb besteld. Vervelend.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb lang geleden gekocht bij scrap en more en dat zonder problemen. Jammer dat ze een andere weg zijn ingeslagen.

    Verder is het zoals Irene zegt, Sieta. Er was melding van een nieuw bericht op je blog met een afbeelding waar ik wel meer wou van zien maar op je site zelf was er niks nieuw te bespeuren.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat klopt Patricia, er ging even iets fout maar morgen komt alsnog deze post op mijn blog te staan.

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.