Mijn Volgers

zondag 6 januari 2013

GRRRRRRRRRRR........

Hallo lieve blogmaatjes.
Ik kom nu verschillenden blog-posten tegen die problemen hebben met foto's op het blog te plaatsen.
Ja ja het is weer zover, blogger heeft het weer eens op z'n heupen.
Zo te zien wil blogger momenteel niet samenwerken met internet explorer en de "gewone" Google, die veel bloggers toch nog gebruiken, ondanks dat dit programma in het verleden ook al voor problemen heeft gezorgd.
Lieve mensen stap over op Google Crome of Firefox, de "gewone" Google is verouderd en werkt niet meer perfect. Google is niet voor niets overgestapt op Google Crome, dit is nu hun programma waar ze mee werken en de andere laten ze een stille dood sterven.
Ik zelf ben bij de eerste problemen van Google al overgestapt op Google Crome, maar ik heb inmiddels Firefox op mijn computer staan en die werkt perfect.
Ik hoop dat dit bericht, bij allen die nu problemen hebben, een lichtje laat branden waar het probleem vandaan komt en dat iedereen de oplossing leest.



14 opmerkingen:

  1. Ja idd erg vervelend.....maar ook Chrome laad af en toe moeilijk....en opent blogs soms erg slecht..maar heb ook FireFox en eigenlijk verschilt het per dag wat ik gebruik en welke het beste doet op dat moment!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wilde inderdaad hetzelfde zeggen.
    Ik heb ook nooit ergens last van maar maak dan ook gebruik van google chrome!
    Hoop dat de rest hier wat aan heeft!

    groetjes van Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben het helemaal met je eens Sieta, ik heb google chrome ook gedaan een poos terug al toen die problemen er waren en ik heb nergens last van.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt Sieta, ik heb je raad opgevolgt en heb chroom geinstalleerd en het probleem is opgelost. Het is wel even wennen om mee te werken en als ik me niet vergis zijn er ook geen favorieten, maar het went wel.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat lief van je Sieta, dat je iedereen hiermee helpt!
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik heb het ook meegemaakt, zelfs met firefox, dus maar een nieuwe blog opgestart, waar iedereen uiteraard ook welkom is....

    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn blog updaten doe ik nu met Firefox en alle problemen met foto's zijn gelukkig de wereld uit en ik kan het blijven doen zoals ik gewend was. Voor gewoon bloggen zit ik nog op Internet Explorer en dat gaat prima (afkloppen) maar al met al idd GRRRRRRRRRRRRRRR en helemaal niet leuk al dat gedoe!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ga dan denk ik maar Firefox proberen, heb google chrome al geprobeerd maar op de een of andere manier vind ik dat helemaal niet plezierig werken. Bedankt voor de tip Sieta.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Sieta, ikzelf heb ook al heel lang google chrome en geen problemen.
    Ik zal de bloggers zoveel als kan naar jou blog verwijzen, dan kunnen ze het zelf lezen.
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Sieta,

    Wat ben ik blij dat ik dit bij jou lees!!!Niet ├ęcht blij natuurlijk want ik heb sinds 2 dagen problemen met het laden van mijn foto's en ze op het blog te zetten.Het kan ineens niet meer op de manier die ik gewend was en heb erg moeten puzzelen om het toch voor elkaar te krijgen.Dat is uiteindelijk wel gelukt via mijn picasa album,maar lastig is het wel.Ik baal ervan,het ging eerst veel makkelijker nl.
    Bedankt voor je berichtje en je tips.
    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Merci merci, het heeft geholpen,
    groetjes
    gwen408

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Sieta,

    Weer bedankt voor je tip. Ik had inderdaad problemen om mijn foto's van mijn kaarten te uploaden. Via google chrome lukte het mij gelijk.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dank je wel Sieta bij mij lukt het nu ook met Google Ghrome


    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook ik heb sinds gisteren problemen met opladen van fotoos , kan wel maar via Picasa-web , beetje ingewikkeld maar we komen eruit , dank dat je dit berichtje plaatste ,nu hou ik op met knoeien pppffftttt , fijne avondgroetjesss Epie

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.