Mijn Volgers

dinsdag 1 januari 2013

Mannen/Jongenskaart

Hallo lieve blogdinnen
 Bij deze wil ik even sorry zeggen dat ik de afgelopen tijd niet zoveel op blogs ben geweest.
Niet met een creatie van mijzelf en ook niet om een reactie op jullie prachtige creaties te plaatsen.
Ik heb het aardig druk gehad met verschillende opdrachten en daar gaat dan toch ongemerkt erg veel tijd inzitten. Ook heb ik de Kerstdagen gewerkt en tot overmaat van ramp ben ik ook nog niet lekker geweest. Wat grieperig, verkouden, hoofd, oor en keelpijn en erg hoesten. Ik ben nog niet helemaal weer fit, maar het ergste is nu over.
Deze keer wil ik jullie een mannen/jongenskaart laten zien.
Dit was de opdracht bij Hobbyhome hobbyartikelen challengeblog, waarbij ik voor deze maand gastdesigner mag zijn.
En zoals volgens mij voor iedereen, is het niet zo'n gemakkelijke opdracht vindt ik, ik kon maar niet bedenken wat het worden moest.
Achteraf denk ik nu, heb je daar nu zo lang over moeten nadenken, hoe hij eruit moest komen te zien?
Ja dus, maar toen ik eenmaal bezig was ging het wel vanzelf.
Het DP is van Bo Bunny "timepiece" (dankjewel Aartje).
Verder nog een stans van Tim Holtz gebruik en een tekst stempel.
Ik ben best tevreden over het resultaat en vinden jullie de opdracht ook geslaagd?
Bedankt voor het langskomen, ik probeer de komende dagen ook weer bij jullie langs te komen.


20 opmerkingen:

  1. Hallo Sieta, wat een geweldige mannenkaart heb je gemaakt. Het papier is van BO Bunny zo te zien van de lijn timepiece. Prachtig papier!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Sieta,
    Wat een prachtige mannenkaart heb je gemaakt zeg, wow.
    En voor jou ook de allerbeste wensen voor 2013.
    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sieta,

    Een mannenkaart is ook iets wat ik best moeilijk vind en vaker op mijn lijstje komt te staan. Je hebt er echt een super kaart van gemaakt en alles komt zo goed tot zijn recht! TOP!!
    De allerbeste wensen voor jouw en je gezin!
    Lieve groet,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had hem al gezien bij hobbyhome en vind hem prachtig. Een mannenkaart vind ik ook erg moeilijk maar het is natuurlijk wel een leuke uitdaging.
    Beterschap en een goed en gezond 2013 gewenst.
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alleereerst een heel goed 2013 gewenst Sieta, gelukkig was je in 2012 niet lekker dus het kan nu alleen maar beter gaan toch?
    Je mannenkaart met dat schitterende papier is helemaal leuk!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je kaart echt super mooi en jakkes meis ziek en druk wel rutig aan doen hoor en ik wil je alle goeds voor 2013 toewensen en heel veel dank voor alle hulp met de layouts je bent een schat

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wens jou en je dierbaren een heel gelukkig Nieuwjaar en dat we nog veel van elkaars creaties mogen genieten!! Je kaart is schitterend. Heel stoer!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een gezond, gelukkig en creatief 2013!
    Wat een mooie mannenkaart heb je ervan gemaakt Sieta enne beterschap.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind je mannen kaart prachtig.
    Sieta ik wil je ook meteen een heel goed en creatief 2013 wensen.
    lieve groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Sieta,

    De beste wensen voor 2013!!!
    Het eindigde voor jou niet zo goed begrijp ik,maar met deze kaart heb je een goed herstart gemaakt en ben je creatief gezien prima begonnen.ik vind 'm erg mooi!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is heeeel mooi Sieta,een echte mannenkaart.Jullie ook de beste wensen voor het nieuwe jaar.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi sieta
    een gave en stoere mannenkaart en van deze kant de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar 2013
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De beste wensen Sieta voor 2013. Ik wens je veel gezondheid en creativiteit toe.
    Je kaartje is prachtig, echt een stoere mannenkaart.
    Beterschap!!
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heel gelukkig nieuwjaar Sieta vol met liefde, geluk, gezondheid en creativiteit. Hoop dat je snel weer helemaal bent opgeknapt. Wat een schitterende mannenkaart heb je gemaakt. Super vind ik hem.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De aller beste wensen voor 2013 gewenst!!
    Je kaartje is onwijs gaaf!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De beste wensen Sieta! Je kaart is echt geweldig.
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat is een prachtig mannenkaartje
    liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. een mooie stoere kaart Sieta.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.