Mijn Volgers

maandag 7 januari 2013

Nieuw, Nieuw, Nieuw!!!!!!!!!!!

Hallo lieve volgers en bezoekers van mijn blog.

Afgelopen week heeft de boel bij mij even op z'n kop gestaan en heb ik overuren gedraaid hihihi.
Ik zal even vertellen wat er gebeurd is, hebben jullie even tijd?
Oudjaarsdag ontving ik een mail van Chantal , van Cards made by Chantal met de vraag als ik in het DT-team van haar nieuwe challengeblog plaats wou nemen.
Nou ik kan je wel zeggen dat ik blij verrast was dat ze mij in haar team wou hebben en heb dan ook volmondig ja gezegd, dus 
Maar dat was niet het enige wat ze vroeg.
Ik mocht ook nog eens de layout en alle aanverwante artikelen maken voor dit blog.
Hoe SUPER leuk is dat?, nou ik kan je vertellen dat dat kei gaaf is.
Dus geen tijd om bij jullie langs te komen en om een nieuwe creatie te maken, nou dat komt wel weer als de rust hier is weder gekeerd.
Het challengeblog "Time for Magnolia" is on-line gegaan en ik zou zo zeggen kom gezellig langs en wordt volger, zodat je niets hoeft te missen van al het moois wat wij hier willen laten zien.
Wij zullen elke twee weken, op de zaterdag, een challenge plaatsen, waaraan je met maximaal twee creaties mee kan doen.
De eerste challenge begint op zaterdag 9 Februari.
Mijn DT-maatjes zijn;
Arjette
Chantal
Christa
Diana
Janny
Marga
Margreet
Neline
Nicole
Ga ook eens bij deze dames langs om te kijken wie ze zijn en wat voor moois ze maken.
Ik heb er enorm veel zin in en hoop dat, mede door jullie, het blog een groot succes gaat worden.
Tot ziens op het Time for Magnolia blog.


26 opmerkingen:

  1. Wat geweldig!!!! Gefeliciteerd en geniet van
    DT-Schap!!! Dan gaan wij (nog meer) genieten van je creaties!!!

    X ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supergeweldig nieuws Sieta en wat ontzettend leuk voor je! Heel veel suc6.

    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd lieve Sieta met DT schap en wat heb je weer een schitterende layout gemaakt top

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Sieta! Ik las het vanmorgen al bij Chantal en ben meteen volger geworden. Ook heb ik jullie logo op mijn blog geplaatst zodat er misschien nog meer mensen nieuwsgierig worden! Heel veel succes en ik ga zeker meedoen met jullie Challenge!
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik snap dat je het erg druk hebt gehad: wat een eer allemaal! Ik wens je veel succes bij het nieuwe challengeblog en ik ga zeker even een kijkje nemen.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd hoor Sieta met dit leuke nieuws, wat ziet je blog er weer schitterend uit, ik ben dus nu reuze nieuwsgierig hoe dat nieuwe blog eruit ziet /gaat zien, dus ik ga even doorhoppen.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat klinkt leuk! Gefeliciteerd en veel succes!!

    Groetjes,

    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dat is gaaf....vooral dat je gevraagd bent en nog een lay-out maken, ook, super.
    zal eens gaan kijken op dat blog.
    maar....gefeliciteerd!! en heel veel plezier ermee in dat team.
    geweldig voor je!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk Sieta, gefeliciteerd met je nieuw 'job'! En een lay-out maken is aan jou wel besteed. Ik ga eens een kijkje nemen op het nieuw blog.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gaaf hoor gefeliciteerd!!!!!!
    De bloglayout is erg mooi geworden!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je nieuwe DT schap Sieta.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zag het net al bij Neline Sieta en ben dan ook meteen volger geworden, gefeliciteerd met je DT-schap. Schitterende layout heb je daar ook voor gemaakt, de banner staat al op mijn blog, helemaal leuk.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd Sieta Ik ben er ook volger geworden Wens jou ook veel succes.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd Sieta. Veel plezier met het nieuwe blog. En aan de namen te zien, een super team.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat super de super Sieta, zowel je DT-schap als dat je het blog hebt mogen ontwerpen......zie je wel dat je er een van many talents bent en niet onontdekt blijft?? Heel veel plezier en succes maar dat gaat wel lukken met zo'n gaaf DT!!!!

    xx Irene

    Ik zag iets heel raars in het reactieveld en kon niet zo maar reageren maar moest een nieuw venster openen....weet niet of het aan mij of jou ligt........GRRRRRRR.............daar gaan we weer!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd, wat fijn voor je!
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd met je nieuwe Dt-job.
    Ben heel benieuwd wat jullie allemaal gaan maken,
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Sieta,
    Wat een gave uitdaging ging je aan! En wat heb je een mooie pagina ontwerpen gemaakt! Heel mooi! Dat kunnen ze wel aan jou overlaten! Ik ben al volger hoor enne ik ga nu de banner op mijn pagina zetten ;)
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd Sieta. En aan wie zouden ze anders moeten vragen om een lay-out te maken? Niemand doet het je na.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd Sieta ik ga eens kijken op het blog de lay out is prachtig maar dat is aan jouw wel besteed.
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Van harte Sieta, je maakt dan ook hele mooie dingen.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Sieta,
    Jij ook van harte gefeliciteerd met je dt-schap he! Ik heb er ook zin in hoor.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Proficiat en oh zo gezellig, collega!!!! Je hebt een schitterende LO etc. gemaakt. Ik heb er trouwens ook weer één geleend van je LO-blog!! Thanks!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat ontzettend leuk voor je en ik wens je er heel veel sukses!!Kunnen nog meer mensen genieten van jou mooie creaties!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.