Mijn Volgers

vrijdag 1 februari 2013

Challenge bij Hobyhome

Hallo lieve mensen.
Het is wel wat stil de laatste tijd op mijn blog, maar het is niet zo dat ik stil zit.
Ik heb de laatste tijd enkele bloggers op weg geholpen die wat probleempjes hadden en niet wisten wat te doen en voor iemand een blog aangemaakt die daar zelf niet handig in was.
Er loopt nog één opdracht en dan is het even rust voor mij achter de schermen (hoop ik).
Maar nu even over mijn eerste challenge bijdrage bij Hobbyhome, waar ik sinds kort designer ben.
De opdracht voor de Februari Challenge is; maak een leuke baby kaart.
En dit is mijn uitwerking ervan geworden.
Door te korte voorbereidingstijd heb ik een vrij eenvoudige kaart gemaakt.
Het 3D plaatje die ik gebruikt heb heet Baby Boom van Studiolight.
De kaart zelf is wit cardstock en daarop licht blauw cardstock gemat.
Het DP is van Marianne Design "Eline's Babies blue".
De vierkante stans is ook van MD LR0234 en ik heb daarvoor zacht geel cardstock gebruikt met daaronder de stans MD LR0242 van licht blauw cardstock.
De kaart verder versiert met bloemen, wondgaas, kant, lint en plakparels.
De tekst Baby ik ook een stans van MD LR0217.
Kijk ook even wat mijn DT maatjes als voorbeeld hebben gemaakt en doe natuurlijk gezellig mee met deze challenge. Je hebt ruim de tijd om een creatie te maken, dus dat moet niet het probleem zijn om niet mee te doen.
Fijn dat jullie weer gezellig langs zijn gekomen en ik kom graag bij jullie langs om te kijken wat voor moois jullie ervan gemaakt hebben.

Ik wens iedereen nog een fijne (knutsel) dag en tot de volgende post.



24 opmerkingen:

  1. Jij zegt eenvoudig, ik zeg superrrrrr lief en leuk Sieta!!!

    Fijn weekend, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje Sieta. Suc6 met je opdrachten.
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ondanks de drukte heb je toch weer een schattig kaartje weten te maken, groetjes en een fijn weekend, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je maakt prachtige kaarten Sieta en ik vind heel veel informatie op je blog. Ik heb me daarom ook aangemeld als volger.

    Fijn weekend.
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi sieta
    niks eenvoudig hoor maar prachtig en erg lief!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterend babykaartje heb je gemaakt Sieta, ik vind hem helemaal super geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is prachtig hoor Sieta. sterkte met je bezigheden.
    en fijn weekend.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sieta, wat een hele mooie babykaart heb je gemaakt. fijn weekend, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Misschien 'simpel' maar wel echt een schatje!!! Ik vind hem heel erg mooi.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ach wat een schatje Sieta super mooi kaartje.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. En dat noem jij eenvoudig, Sieta? Dan wil ik wel eens een ingewikkeld kaartje zien van U. Dit is gewoon een prachtige kaart. Mooie kleuren en super leuke details. Ik hoop met u mee op een beetje rust want dat heeft toch iedereen nodig.
    Fijn weekend
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super lief kaartje Sieta, echt schitterend !

    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Sieta,mooi kaartje heb je weer gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat lief dat je zoveel mensen geholpen hebt en ja, daar gaat veel tijd in zitten. Ik heb pas sinds September een Blog en verander weleens wat, soms gaat dit fout en dan is het weer zoeken wat misgegaan is. Tot nu toe heb ik het via Google kunnen uitzoeken maar soms..........pff. Mijn blog klopt nog niet helemaal maar ik laat het maar zo, was laast weer mijn lijst met blogs kwijt die ik zelf volg, erg! Nu staat hij dubbel, nou, dan mis ik zeker niets hihi. Wat betreft je kaart, ik vind hem superleuk, lief plaarje en zulke lieve kleuren ook. Mooi om de naam Baby in 2kleuren uit te stansen en ietsje te verschuiven, je krijgt dan een mooi schaduweffect.
    Fijn weekend, liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi gedaan.
    Fijn weekend en groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een lief en mooi kaartje
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind het een schatje Sieta.
    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Echt een plaatje zeg. Schitterend gemaakt! Groetjes Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind toch erg lief en mooi geworden!! Prachtige details. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schatje zeg je babykamer, prachtige details, heel mooi plaatje, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.