Mijn Volgers

vrijdag 8 februari 2013

DT kaartje

Hallo lieve blogmaatjes.
Vandaag wil ik jullie weer een kaartje laten zien die ik gemaakt heb voor Hobbyhome Challenge blog.
Voor deze kaart heb ik Tilda with little pocket  gebruikt en ingekleurd met distress en H2O.
Deze keer geen randjes gestikt want ik had hem in eerste instantie gemaakt voor de sol bij Krea Teja en dan heb je eigenlijk geen tijd om te stikken.
En ja dat had ik weer, niet goed de voorwaarden gelezen. Het DP wat ik gebruikt heb kan je niet in de webshop kopen, dus ik voldeed niet aan de voorwaarde.
Toen heb ik er maar verder mijn eigen draai aan gegeven. Wat veranderd aan het geheel en toen is het dit geworden.
Hier even close up van het afdrukje, helaas kan je de glans van de H2O niet zien.
Dit heb ik allemaal gebruikt;
Licht blauw cardstock
Distress ink
H2O
Gesso
DP van Marianne Desig "Eline's Babies"
en Maja Design
Kant
Plakparels
Kralen
Wondgaas
Lint
Stickles "Waterfall"
Stansen van Spellbinder en Martha Stewart
Bloemen van o.a. WOC

En morgen (zaterdag 9 februari) is het dan zover, bij Time for Magnolia Challenge blog start dan de eerste challenge. 
Dus morgen weer een post van mij met mijn bijdrage voor deze challenge.
Ik wens jullie nog een fijne dag.



29 opmerkingen:

  1. Hoi hoi,

    Ik vind je kaart super mooi geworden,prachtige kleuren en erg mooi ingekleurd.En wat ik leuk vind is je eigen draai die je eraan gegeven hebt,misschien is-ie daardoor wel mooier!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sieta, wat jammer dat je niet kan meedoen aan de SOL. Maar het is en blijft een super schitterend kaartje. Mooi papier, leuke kleur. De bloemen zijn ook prachtig, ik vind vooral dat blauwe korenachtige heel mooi. Het is ook een leuk model. Jammer dat je niet kon mee doen, maar wij konder er toch van genieten.
    Nog een fijne vrijdag.

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje van een kaart. Leuk model, tot in de puntjes versierd en gemaakt. Het is ook zo'n schatje van een stempel.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Sieta,wat is ie weer mooi en zo mooi ingekleurd.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend kaartje Sieta, mooie kleurtjes en een prachtige stempel, ook leuk met die label....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wowww, wat een super mooi kaartje Sieta, prachtig !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart Sieta Prachtige kleur tinten
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is hij mooi zeg, ik had hem net op Hobbyhome gezien maar hier zie je hoe het kaartje eruit kan, prachtig. Ik vind het een schitterende kaart.
    Fijn weekend, liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Sieta,

    Al deed het niet aan de voorwaarde het kaartje is er niet minder mooi door geworden. Het ziet er echt heel super uit en een heerlijk kleurtje blauw.

    Groetjes Cynthia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi sieta
    ziet er geweldig mooi uit en zo leuk met dat label er achter,vind dit echt een kanjer van een kaart!!
    fijn weekend en groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart Sieta , geweldig.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje, mooi het aparte kaart/label achter het afdrukje. Lief afdrukje en een hele mooi bloemetoef.

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. super mooie kaart in mijn lievelingskleur

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jammer dat je niet helemaal goed had gelezen wat er gedaan moest moest worden maar het is hoe dan ook weer een dot van een kaart Sieta!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi Sieta, jammer dat je de voorwaarden niet goed had gelezen, maar soms moet je ook zo snel zijn dat je het over het hoofd ziet, maar je kaart is er niet minder mooi om, een plaatje is het en zo leuk dat er ook nog een soort van labeltje uit komt piepen, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is een prachtig kaartje Sieta. Met veel mooie details en prachtig ingekleurd.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw, schitterend gemaakt Sieta.
    Groetjes Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een prachtige kaart
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een beeld van een kaart Sieta echt een plaatje

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauwwwwwwwwwww wat een prachtige kaart Sieta, mooie blauwe tinten Super!!!! Fijn weekend, Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie kaart Sieta. Leuk dat glitterrandje om het ovaal. Maakt het nog feestelijker :)

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi,
    Vroeg me al af hoe je Solkaart er uit zou zien, maar wat een plaatje is het geworden. Wat is het prachtig. Heel mooi gedaan.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Schitterend (letterlijk en figuurlijk haha) kleurwerk Sieta!! Je kaart ziet er ook super uit!! Lekker slapen voor straks, hihi. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Nou het is een prachtige kaart geworden toch. Mooi zo met deze kleuren.
    Fijn weekend

    Gr. Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een schatje , heel erg mooi hoor Sieta
    Liefs, Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  26. WAUWWW wat een super mooie kaart blauw heerlijk mijn lievelings kleur groetjes nel

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauw wat een schitterend kaartje weer Sieta, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.