Mijn Volgers

vrijdag 22 februari 2013

Een kaart in het paars en roze

Hallo lieve bloggers.
Eerst wil ik jullie even bedankten voor alle lieve reactie die jullie op mijn posten achter laten.
Ik weet dat er enorm veel tijd zit in reacties plaatsen en daarom waardeer ik het nog meer dat jullie het toch doen.
Zelf probeer ik het wel bij andere bloggers te reageren, maar soms ontbreekt het mij gewoon aan tijd, dus sorry daarvoor!
Nu even mijn kaart, dit afdrukje heb ik al tijden terug eens ingekleurd en vaak in de handen gehad om er wat mee te maken.
Telkens toch maar weer wat anders gepakt omdat ik maar niet wist wat ervan te maken.
Maar nu MOEST het er maar eens van komen en dit is het dan uiteindelijk geworden.
Ik heb hem gemaakt voor inspiratie op het Hobbyhome Hobbyartikelen blog.
De volgende materialen heb ik gebruikt;
Paars/Roze en Paars Cardstock
DP uit een boekje van de Boeken Voordeel
Digi Afdrukje ..... ?...
Copicmarkers
Stansen van; 
Magnolia (label)
Stickles "Lavender"
Lintje
Kralen
Bloemen (WOC)

Met deze kaart wil ik meedoen bij;
Fab'n Funky; Flower Power
Inky Impression; Favorite Color Combi
Penny's Paper-Crafty; Anything Goes

Ik wens jullie nog een fijne (knutsel) dag, bedankt voor het langskomen en tot mijn volgende post.


33 opmerkingen:

  1. goeiemorgen Sieta, wat een mooie kaart heb je gemaakt en wat een prachtige kleuren heb je gebruikt. Fijn weekend, Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend Sieta, goed dat je er toch mee aan de slag bent gegaan!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Top zeg dat je hem nog afgemaakt heb want je kaart is erg mooi geworden,mooie kleurtjes gebruikt.

    Gr Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is erg mooi gemaakt, de kaart heeft echt "diepte", zo leuk om te zien. Prachtige mallen heb je ook gebruikt, top.
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super kaart heb je gemaakt.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart!Hele mooie kleuren, en het afdrukje is heel leuk!
    Liefs Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Sieta! Mooi zo in het paars.

    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie kaart Sieta. Prachtig zo in die paarse tinten.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ow , deze is ook weer prachtig.

    liefs ann

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi Sieta. Prachtig deze kleuren bij elkaar.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Sieta,

    Wat een beauty van een kaart en zulke mooie kleuren super.

    Lieve gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi Sieta, wat een prachtige kaart met echt mooie kleuren, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele mooie kaart met een mooie stempel. Een heel chique geheel. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi sieta
    vind je kaart meer dan prachtig en maar goed dat je er toch een kaart van hebt gemaakt,anders konden we er nu niet van genieten!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Paars vind ik geweldig mooi maar je ziet er zo weinig kaarten mee!
    Deze is weer prachtig.
    Fijn weekend
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik weet niet waarom je zo twijfelde want dit is een mooie kart en het afdrukje is mooi ingekleurd. De kleuren en de details zijn super.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt Sieta, ik vind hem supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een prachtig kaartje weer. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Stunning card. I love the image, your colouring is wonderful and the detailing is gorgeous.
    Thank you for taking part in the Fab 'n' Funky Challenge this week
    Sue

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh my goodness, Sieta, this is soooo gorgeous! Your colouring is perfect, and I LOVE all your pretty embellishments.

    Thank you for joining us at Penny's Paper Crafty, and good luck in the draw.

    Hugs,
    Jennifer. x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Sieta,
    wat een prachtige kaart en wat mooi ingekleurd zeg !
    De oplossing was inderdaad om Google Chrome eraf te gooien en opnieuw te installeren, piece of cake, ik ben blij dat ik er zo makkelijk vanaf kom en de oudste heeft verbod gekregen om nog ergens op te zitten te vragen voor de pagina opent :) Laat haar dat binnenkort maar doen op haar laptop :)
    Bedankt voor het meedenken en reageren !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel romantisch Sieta!! Prachtig ingekleurd ook. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige kaart Sieta.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige kleuren heb je in deze kaart gebruikt. Mooie kaart ook en leuke stempel. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw wat schitterend gemaakt Sieta en prachtige kleuren!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gorgeous card...Thanks for joining us at Fab'n'Funky this week.
    Wendy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. A lovely creation. Thanks for sharing with us at Penny's Paper-Crafty Challenges and good luck.
    Mags
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  28. prachtige kaart gemaakt. en zo mooi ingekleurd.
    ik vind het heel mooi!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Lovley card, such a sweet image and fabulous colour combo and design. Thanks for joining us at Inky Impressions this week. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Sieta,

    Blij dat je 'm niet langer hebt laten liggen......,het is een mooi stempel en je hebt er een schitterende kaart mee gemaakt!!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een prachtige stempel is dit zeg, en zulke prachtige kleuren heel mooi, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.