Mijn Volgers

dinsdag 19 februari 2013

Sterkte

Hallo lieve blogmaatjes.
Tja soms is er iemand in je omgeving die een kaartje als deze nodig heeft.
Als een gebaar van troost voor de moeilijke tijd waarin ze zich bevinden.
Bij DML hebben ze deze keer een challenge waar de opdracht is om een Sterkte of Condoleance kaart te maken met een Magnolia stempel erop.
Nou dat was wel even zoeken naar een geschikte afbeelding daarvoor.
Ik kwam deze tulpen tegen en vond ze wel geschikt voor z'n kaart.
Ik heb het afdrukje ingekleurd met copicmarkers en de volgende kleuren heb ik daarvoor gebruikt;
RV 91-93-95
G  99-94-82
Daarna heb ik het afdrukje uitgeknipt en verhoogd op de kaart geplakt.
Deze keer heb ik geen DP gebruikt op mijn kaart, alleen stansen en een embossing.
De kaart is van wit cardstock en daarop zit paars/lila cardstock wat ik rondom een randje heb gegeven met de scorpal.
Ook heb ik de mooie stans van Joy "6002/0147" gebruikt en de vlinder is van Momorybox "Darla Butterfly en Vivienne Butterfly". Op de vlinder 2 hotfix steentjes en verder nog plakparels.
De tekst komt van internet en is uitgestanst met een Spellbinder stans rond.
Ik ben wel tevreden over deze kaart en ik hoor graag wat jullie ervan vinden.

Met deze kaart wil ik meedoen bij;
DML; Sterkte of Condoleance kaart

Bankt voor het langskomen en tot de volgende post.


24 opmerkingen:

  1. Wat een beeldig kaartje en een prachtige tekst
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is die stijlvol geworden Sieta, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een chique en stijlvol kaartje. Heel mooi. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een stijlvolle kaart Sieta, prachtig !

    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een stijlvol kaartje. Mooi gemaakt
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooi kaart in een prachtige zachte kleur en goede tekst, mooi.
    liefs Hanny☻

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart, al wil niemand graag zo,n kaart krijgen. Hij is hee mooi en stijlvol gemaakt, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sieta , jij bent snel zeg. En wat een prachtige kaart heb je gemaakt voor deze challenge. Ik ben dus degene die de opdracht bedacht heeft .... en ik had zeker de eerste dag nog geen inzendingen verwacht. Mooi zijn die tulpen he ; jij hebt ze mooi gekleurd met de Copics. Prachtige tekst heb je gevonden op internet. Bedankt voor je deelname bij DML. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaart heel sjiek en een hele mooie tekst

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig Sieta,heel mooi gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een erg mooie kaart geworden met mooie tekst en een mooi stempel!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. In 1 woord: schitterend Sieta!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg mooi stijlvol kaartje Sieta, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart Sieta, mooi zijn de tulpen voor dit soort kaarten.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge bij DML.
    veel succes!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart Sieta mooi deze mal verwerkt en de tulpen erbij helemaal goed.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een heel mooie kaart Sieta,leuk gedaan met de stempel van tulpen en de tekst. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een heel mooie en stijlvolle kaart Sieta !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtig kaartje zeg, héél mooi!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je kaart is prachtig! Een rustige stijlvolle kaart.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.