Mijn Volgers

zaterdag 9 februari 2013

Yes yes yes, het is zover.......

Hallo lieve blogmaatjes.
Eindelijk is het dan zover, de eerste challenge op Time for Magnolia  Challenge blog gaat vandaag beginnen.
Wij als DT-team konden haast niet meer wachten om te beginnen met de eerste challenge.
Na gigantische veel werk achter de schermen, vooral voor Chantal, is het nu dus eindelijk zover om los te gaan.
We beginnen onze eerste challenge, bedacht door  Chantal van team Tilda, met een gemakkelijk opdracht en wel "Anything Goes/Alles mag". Het enige wat verplicht is om mee te kunnen doen met de challenge,  gebruik een Magnolia stempel op je creatie.
En nu dan mijn voorbeeld kaart!
Voor deze kaart heb ik Scooter Tilda gebruikt en ingekleurd met copicmarkers.
Het DP is van Maja Designs en alle randjes zijn weer met de hand gestikt.
Verder nog stansen van Spellbinders en  Martha Stewart gebruikt, een doily, plakparels, lint, bloemen en wondgaas. De postkaart-stempel is van Marianne Designs en heb ik met Panpastels bewerkt en de postzegels zijn uit DP geknipt.
Kijk ook eens wat voor prachtige voorbeelden mijn team genootjes hebben gemaakt en vergeet vooral niet mee te doen.
Deze keer (dit is dus eenmalig omdat dit de eerste challenge is)  gaan er twee geweldig prijzen onder de deelnemers verloot worden en het zijn niet zomaar prijzen. Wil je weten wat je kan winnen en wat je ervoor moet doen, kijk dan snel hier.
We hebben op TFMC inmiddels enorm veel volgers en hopen dan ook dat het merendeel gezellig mee gaat doen.
Graag kom ik jullie prachtige creaties bewonderen, samen met mijn DT collega's.

Met deze kaart wil ik graag meedoen bij;
Tilda's Town; Anything Goes
Bedankt weer voor jullie bezoek en vooral voor alle lieve reacties die jullie achter laten.


36 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met de start van jullie challengeblog!!!Je hebt een super voorbeeldkaart gemaakt,prachtige kleuren en een leuk stempel!!!

    Wens jullie veel sukses en ook een fijn weekend,

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De eerste klap is een dikke daalder waard Sieta, wat een enige kaart!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Sieta,

    Wat heb je weer een schitterende kaart aan ons laten zien. Heel veel succes met het nieuwe blog !!!

    Groetjes Cynthia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterende kaart Sieta, het stempeltje van Tilda op scooter past goed bij deze start van een nieuw blog, proficiat en heel veel succes...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Sieta. Ik heb de stempel zelf ook maar heb hem nog nooit zo mooi kunnen inkleuren.
    Ik ga zeker proberen mee te doen met de challenge.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een plaatje Sieta!!! En ik ga snel naar jullie nieuwe challenge :D Altijd leuk om een nieuw blog te verwelkomen :D
    Liefs, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super mooi kaartje Sieta, prachtig !!
    Veel succes met jullie nieuwe blog !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldige kaart Sieta prachtige kleur tinten
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik las het net al bij Christa, dus ik ga zometeen eens een kijkje nemen. Maar wat heb je een prachtige voorbeeldkaart gemaakt zeg! Schitterend gewoon. Ik denk dat er maar weer eens een kaartje uit mijn handen moet komen tussen het art journaling door haha! Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi sieta
    zou zo zeggen veel succes met het nieuwe blog en je kaart ziet er geweldig uit met tilda die op reis gaat:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een prachtige voorbeeldkaart voor jullie nieuwe challengeblog Sieta, ik ga zo eens snel kijken en volger worden en misschien..., kan ik zelfs nog wel meedoen, groetjes en fijn weekend, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is helemaal super je kaart Sieta, een beauty weer. Heb vanmiddag ook mijn kaartje voor de challenge geplaatst. Zag dat jullie werkelijk schitterende voorbeeldkaarten hebben gemaakt, zo mooi allemaal.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik had je kaart gezien en hij is werkelijk schitterend, je hebt ook een leuke stempel gebrui,t wat een schatje. De challenge is leuk, ik wil ook proberen om mee te doen, succes,
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gorgeous! And how brilliant is that postcard in the back?!? Just marvelous! I love it! Thank you SO much for sharing this with us at Tilda's Town! Good luck and I hope to see you back soon!
    Rene :D

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele mooie kaart! Prachtige kleur en wat een leuke Tilda! Super gemaakt! Succes met de nieuwe challenge blog. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterend kaartje Sieta.
    Hele geslaagde kaart voor de eerst challenge. Mmmmm misschien moet ik mijn magnoliaatjes maar weer eens tevoorschijn halen.

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. een schitterende kaart Sieta en succes met de nieuwe challenge.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig kaartje Sieta! Mooie kleuren.

    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauwww Sieta
    wat een super mooi kaartje
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtig kaartje!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat prachtig Sieta. Heel mooi gekleurd ook.
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een geweldig mooie kaart, succes met het nieuwe blog.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een bjoetie Sieta, super mooi!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel gaaf gedaan.
    Lieve groetjes Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een binnenkomer Sieta!! Schitterend hoor! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een prachtige kaart en zo'n leuke stempel
    wens jullie veel succes met jullie start van de challenge
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hij is geweldig Sieta!
    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Je kaart had ik natuurlijk al bewonderd op het blog maar kom toch even buurten, hij is zo mooi en zulke prachtige kleuren schitterend, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Sieta , je kaart voor onze allereerste challenge is helemaal top !! Ik wil je ook bedanken voor het meedoen bij Tilda's Town. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. O Sieta wat een geweldige mooie kaart.
    Liefs ann

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wow wat een prachtige kaart! Leuk dat je meedoet met Tilda's Town Challenges deze week en veel succes. Ook heel veel succes met TFMC. Groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Goeiemorgen Sieta, wat een schitterend mooie kaart heb je gemaakt met hele mooie kleuren en stempel. super! Fijne dag, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Lovely Tilda coloring and designing Sieta! So glad you linked up to Tilda's Town Challenges! Thanks for playing!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. So happy to have found your blog! What beautiful card designs. I am now your newest follower. Can't wait to look at more of your beautiful cards. xxx Ann Marie (My Eclectic Spirit) www.myeclecticspirit.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.