Mijn Volgers

zaterdag 2 maart 2013

Challenge #04 TFMC

Hallo lieve blogmaatjes.
Vandaag (zaterdag 2 maart) start er een nieuwe (Kerst) challenge bij TFMC en hij loopt twee weken.

  is deze keer aan de beurt en de opdracht van vandaag mocht ik bedenken.
 "Back in time" willen wij zien, (gebruik een "KERST" stempel die min. 1 jaar oud is).
En dit is dan mijn uitwerking geworden.
Ik heb Star Tilda, uit de collectie  Merry Little Christmas (2010) gebruikt.
De volgende materialen heb ik gebruikt;
Rome wit en donker rood/bruin cardstock
DP van Maja Design
Stempels Magnolia en Marianne Design
Distress ink 
Stansen van Magnolia en Martha Stewart
Bolletjes lint
Kreukellint
Veterdraad
Bedel
Plakparels
Perlenpen
Houten steretjes
Stickles "Silver"
Bloemen o.a van WOC
Alle randen met de hand gestikt.
Doe jullie ook weer gezellig mee, dan heb je alvast  weer een Kerstkaart klaar.
Onze sponsor voor deze challenge is Doeading.
Kijk ook even hier wat mijn DT collega's voor prachtige voorbeelden hebben gemaakt.
Succes voor de dames die mee gaan doen, ik kom graag weer jullie uitwerkingen bewonderen, samen met mijn DT maatjes.
Je kan ook nog meedoen met de lopende challenge (03) tot 7 maart 20.00 uur.

Deze kaart doet mee bij;
Simply Magnolia; Anything Goes
You, Me and Magnolia; Anything Goes
Marvelous Magnolia; Punch a Bunch
Magnolia Christmas; Traditionele kleuren
Tilda's Town; F&F or E&E

 Bedankt voor het langskomen en tot de volgende post.



34 opmerkingen:

  1. Ziet er heel goed uit.
    Lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kerstkaart Sieta!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend gemaakt. Ik vind hem prachtig!
    Groetjes Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige kaart. Groetjes Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Sieta!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sieta, een schitterend mooie kerstkaart staat hier te pronken. Super.! Fijn weekend, Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooi kaartje Sieta.
    Fijn weekend.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kerstkaart Sieta
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet er weer super uit, Sieta. Het zijn niet altijd de nieuwste stempels waarmee je de prachtigste resultaten mee neer zet. Ook het papier is mooi.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi sieta
    wat een bijzonder mooie kerstkaart,ziet er geweldig uit!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooie kaart is dit, bedankt voor het meedoen bij YMAM

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een schitterend kaartje
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echt een schitterende kaart is het geworden, Sieta!
    En de gebruikte accentjes passen ook super mooi erbij.
    Groetjes, Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende kaart Sieta en een leuke opdracht, als ik tijd heb doe ik mee!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kaartje Sieta als ik nog een gaatje zie doe ik ook mee.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi kerstkaartje, leuke challenge. Mmmmm mischien doe ik wel mee als ik tijd heb:)
    Fijn weekend verder,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart weer,
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig kaartje Sieta! Leuk dat je meedoet met de challenge van Simply Magnolia.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat heb je weer een schitterend kaartje gemaakt Sieta, ik vind het een plaatje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. prachtig kaartje Sieta, leuk idee trouwens, zo komen de "oude" stempels ook weer eens aan bod, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een prachtig kaartje weer. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Great layout and design, loving the colours and the chipboard stars. Thankyou for joining us at Simply Magnolia. Tracy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik heb hem natuurlijk al uitgebreid mogen bewonderen maar wat issie toch mooi Sieta. Schitterend gewoon!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Sieta , wat een mooie kerstkaart is dit ! Die oudere Tilda blijft toch ook wel erg leuk .... Bedankt voor het meedoen bij Tilda's Town. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Daar ben ik nog een keertje .... Leuk dat je meedoet ook bij MCC. Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Schitterende kaart Sieta, zo mooi gedaan! Bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij Tilda's Town deze week!

    Groetjes,
    Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  28. What a gorgeous card. Your coloring is amazing, you make the Tilda looks beautiful. Thank you for sharing it with us at Marvelous Magnolia this week.
    Hugs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooi die zachte tinten Sieta! Een plaatje om te zien en prachtig gekleurd!
    leuk dat je met de challnge van MCC mee doet en veel succes :D
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  30. heel leuk kaartje hoor

    Bedankt voor je deelname bij MCC

    Veel liefs
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Beautiful! Love your card ♥. Thanks for joining us at Tilda's Town this week!

    Jay Jay

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een schatje Sieta, bedankt voor het meedoen met MCC.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.