Mijn Volgers

zaterdag 30 maart 2013

Challenge # 08 Time for Magnolia

Hallo allemaal.
Vandaag (30-2)  start er bij Time for Magnolia weer een nieuwe KERST challenge.
En de dames van
laten weer voorbeelden zien voor deze challenge.
De opdracht is deze keer "kerst zonder Tilda of Edwin".
Gelukkig zijn er nog vele andere mooie Magnolia stempels die je gebruiken kan.
Ik heb gekozen voor "Welcome to a Sweet Christmas" (2011) en "Otto" ( 2012) en heb deze afbeeldingen ingekleurd met Distress ink.
De sneeuw gemaakt met Liquid Appliqué en daar overheen nog wat stickles Frosted Lace.
Het DP is van Pion net zoals de twee zegelplaatjes links boven.
De kaart zelf is van donkerrood cardstock.
Nog wat poststempels gestempeld en sneeuwsterren geponst met een Martha Stewart stans.
Verder een stukje kant, plakparels, en bloemen erop gedaan.
De groene takjes zijn een stans van Marianne Design.
Alle randen oud gemaakt, gestikt en aangezet met distress ink Walnut stain.
Willen jullie ook aan het eind van het jaar niet in de stress komen te zitten, omdat je nog kerstkaarten moet maken, doe dan gezellig mee met deze challenge. 
Elke maand hebben we twee  KERST challenges, dus dan heb je in ieder geval al zo ongeveer  10 kerstkaarten klaar.
De sponsor voor deze challenge is Jacobi.
Zie  hier ook eens wat mijn DT maatjes aan mooie voorbeelden hebben gemaakt.
Bedankt dat jullie weer gezellig langs zijn gekomen en ik hoor graag wat jullie van mijn kaart vinden.
Ik wens jullie allemaal fijne paasdagen en tot de volgende post.



17 opmerkingen:

  1. wowwwwwwwwwwww wat een prachtkaart Sieta het is een plaatje en je hebt zo mooi ingekleurd echt een toppertje

    Fijne paasdagen

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterende kerstkaart Sieta, prachtig bewerkt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sieta het is een plaatje zo mooi gemaakt ik heb met bewondering zitten kijken hoe mooi hij is ingekleurd.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een prachtige kerstkaart , Sieta ! FIJNE PASEN ! Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, wat een mooie en zeer sfeervolle kaart, Sieta!
    Mooie kleuren, details en een gezellig tafereeltje heb je hier gemaakt.
    Groetjes, Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart , zo mooi bewerkt.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Sieta, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een supermooi kaartje Sieta en wat is dat mooi opgelost met dat geitje (ja toch?) voor de deur, prachtige kleuren en papier, groetjes weer Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi kerstkaartje.
    Fijne paasdagen
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wowwwww wat een hele mooie kerstkaart Sieta. fijne paasdagen. groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtig kaartje
    wens je fijne paasdagen
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Sieta,

    Wat is je kerstkaart prachtig ook al staat er geen Tila of Edwin op ik vind hem super hoor Sieta.
    Fijne paasdagen.
    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldige kerstkaart Sieta!! Fijne 2e Paasdag. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat weer een geweldige kaart Sieta, schitterend! Is weer eens iets anders dan met Tilda of Edwin.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Sieta,
    Wat een schitterende kerstkaart. Leuk hoor om eens een kaart te zien met andere magnolia stempels. Ik moet nodig eens beginnen aan een kerstkaart, ik heb er nog geen één. Help! Misschien moet ik toch maar eens mee doen met de challenge.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.