Mijn Volgers

woensdag 13 maart 2013

Een geboorte opdrachtje

Hallo lieve blogmaatje.
Eerst wil ik jullie bedanken voor alle reacties die jullie trouw achter laten hier op mijn blog.
Ik vind dit zo super en ik lees ze met heel veel plezier.
Nu even over deze creatie, het is een geboorte boekkaart geworden.
Ik had al eens een meisjes variant gemaakt en dit is een jongens uitvoering geworden.
Ik heb een digi van Cuddly buddly "special delivery" gebruikt en ingekleurd met distress ink.
 Het DP is van Me to You  en heet "Especially for You".
De kaart is gemaakt van wit cardstock en daarop heb ik blauw cardstock gemat.
Alle randjes zijn weer met de hand gestikt.
Omdat het een jongens creatie is had ik zo iets van er moeten maar geen bloemen op. Dus wat knoopjes, een ooievaartje en rammelaartje erop geplakt met 3D blokjes, 3 stukjes lint onder het afdrukje uit laten komen en klaar moest het zijn. Maar ik vond hem zoooooo kaal, dus toch maar een klein bloemen toefje en nog wat plakparels erop geplakt.
En dit is de binnenkant.
Een leuke tekst getypt en afgedrukt en toen met een stans van Spellbinders uitgestanst en er een blauw matje onder gemaakt. De tekst baby is een stans van MD en het labeltje is van Magnolia.
Ook hier wat plakparels geplakt en twee paar sokjes erin gedaan.
En op de rug van het boekje de tekst Baby Boy geplakt met letter gekocht bij Xenos.
Ik ben zo wel tevreden over het resultaat en de opdracht gever heeft hem goed gekeurd.
Ik wens jullie allemaal nog een fijne dag en tot mijn volgende post.


34 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, ik vindt hem net zo mooi als de meisjes-boekkaart.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel lief!! Heel leuk idee, zo dat boekje met inhoud.
    Liefs Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi gedaan Sieta, en wat een leuke afbeelding van Toby is dit ook hé?
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eén woord, Sieta, B-E-A-Utiful!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super gaaf geboorte-kado !! Daar kun je wel mee voor de dag komen .... Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo zeg, daar scoor je punten mee als je dit kado mag geven! Wat is dit leuk! Het afdrukje is al zo mooi ingekleurd, maar je maakt er gewoon een prachtig geheel van! Super gedaan!

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterend kado zeg Sieta, erg mooi gedaan en een super leuk idee.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sieta

    Heel leuk gedaan,de stempel is erg mooi ingekleurd.
    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk baby cadeautje is dit geworden, echt prachtig gemaakt.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. o wat een lief en prachtige box kaart heb je gemaakt Sieta heel mooi gedaan.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi,
    Ziet er heel leuk uit, mooi gemaakt, prachtig geheel.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Sieta,
    Wat een leuk idee zo'n geboorte boekkaart. Het is erg mooi geworden.
    Groetjes,
    Elles

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi sieta
    wat een leuke boxkaart of hoe ze dit ook noemen zo gaaf met die lieve leuke digi en cadeautje binnenin,dit moet heerlijk zijn om te krijgen!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een geweldige boxkaart heb je gemaakt Sieta
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat prachtig Sieta en alles met de hand gestikt, echt heel erg mooi. Het is een heel werk zo'n boekje en het luistert ook heel precies, maar dan heb je ook wat, dat zie je maar, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi gemaakt Sieta dit is wel heeel leuk om kado tegeven.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schitterend babykaartje heb je gemaakt Sieta, ik vind het een plaatje, top weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat gaaf Sieta!! Ziet er geweldig uit.
    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geweldig mooi Sieta. Echt een schatje
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ohhhhhhhhhhh wat is dit mooi Sieta wat een mooie details echt een plaatje en zo lief met die sokjes erin

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat schitterend gemaakt Sieta.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. schitterende kaart met die afbeelding, prachtig ingekleurd.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een super mooie cadeautje Sieta en wat een leuke digi! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een schitterende boekkaart Sieta, lekkere vrolijke kleuren en zo'n leuke stempel!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuk gedaan, Sieta! Ik maak ook graag van zulke boekjeskaarten zoals je op mijn blog kan zien ;-) Zo zie je maar, je kunt er alle kanten mee op.Het is in elk geval een erg leuk kadootje geworden zo!

    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtige kaart. Mooi gekleurd en met fantasie samengesteld. Wie wil nou niet z;n prachtige kaart bij z'n feestelijke gebeurtenis.

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. hij is echt prachtig
    lieve groet anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een super gaaf kaartje, heel mooi.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat is dit BEELDSCHOON ik kijk mijn ogen uit een plaatje Sieta.
    Ik ga je volgen....liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat is dit ontzettend leuk en mooi gedaan!!!in een woord PRACHTIG!!!
    Fijn weeknd,

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik vind het een geweldig afdrukje en toen ik verder keek enorm verrast. Je hebt er iets heel moois van gemaakt.
    Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Zo leuk gedaan , superrrr...
    Groetjes Emma

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.