Mijn Volgers

maandag 25 maart 2013

Even wat laten zien

Hallo lieve blogmaatjes.
Binnenkort ben ik jarig en ik heb mijn verjaardags cadeau inmiddels al gekregen.
En ik kan je wel vertellen dat ik enorm verwent ben.
Op mijn hobby tafel staat nu een prachtige machine te pronken en wel de Silhouette Cameo. Ik heb lang zitten dubben als ik hem wel zal nemen (vragen),  maar ik ben er toch wel enorm blij mee dat ik hem heb.
Maar ja de machine staat daar natuurlijk niet voor de show, dus ben ik er vandaag mee aan de gang gegaan.
Het was wel even zoeken, proberen en natuurlijk fouten maken maar daar leer ik weer van.
En dit is het eind resultaat geworden, niet helemaal zoals hij eigen moet zijn, maar voor een eerste keer ben ik best tevreden.
Geen kaart met allemaal toeters en bellen, maar Clean & Simpel.

Ik wens jullie nog een fijne avond.

24 opmerkingen:

  1. Dan mag deze kaart wel zonder die toeters en bellen zijn, maar hij is heel mooi geworden!!
    Liefs Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAUW ! Wat een super kado , Sieta !! Beetje jaloers ben ik wel .... Veel plezier ermee. Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bofferd! Alvast gefeliciteerd met je verjaardag. Deze kaart beloofd heel veel goeds.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben je een bofkont Sieta, maar je probeersel is super geworden hoor, ben benieuwd naar je volgende creaties gemaakt met je kado.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een GAAF kado heb jij gekregen en wat kan je daar mooie dingen mee maken. Ik vind je kaartje echt schitterend geworden.
    Liefs ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat gaaf Sieta heb je mooi gemaakt.
    super lieve en mooie kaart.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou jij boft wel zeg al ken ik de machine niet het lijkt me prachtig gezien je kaartje echt super.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk kado,prachtige kaart heb je gemaakt.Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alvast gefeliciteerd met je verjaardag en het kaartje is heel mooi.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zoooo wat een mooi kado,Alvast Gefeliciteerd met je verjaardag Sieta.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. alvast een heel prettige verjaardag. en wat een leuk kado heb je gekregen zeg. Leuke kaart en nu knutselen maar
    Malika

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterend verjaardagskado Sieta en wat heb je dit al prachtig gemaakt, super. Alvast gefeliciteerd.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een prachtige kaart , en wat ben jij verwent met je mooi cadeau
    wens je alvast een leuke verjaardag
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow wat een kado zeg. Alvast gefeliciteerd.
    Mooi kaartje
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jeetje Sieta, de buit al binnen voor het 7 april is en er ook al mee aan de slag! Volger worden op dat nieuwe blog bij Cynthia heeft je dus overstag doen gaan???? Goed van je en het eerste probeersel is direct al leuk!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een geweldig cadeau Sieta!! Geniet ervan.
    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig kado en je hebt er direct iets heel leuks mee gemaakt,proficiat!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een gaaf verjaardags cadeau Sieta en wat je gemaakt hebt vind ik al schitterend.
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wouw en dat voor de eerste keer, nou ik vind hem prachtig hoor.
    Liefs ann

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wowwww wat ben je al verwend en wat heb je al weer wat moois gemaakt alvast gefeliciteerd meis een hele fijne dag

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtig verjaardags kado en wat heb je er al een mooi kaartje mee gemaakt .
    Kun je niet zien hoor dat dit pas je eerste kaartje uit de machine is.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtig kaartje.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtig kado. Gefeliciteerd (alvast) en heel veel knutselplezier met je nieuwe aanwinst. groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw gaaf kado Sieta en je eerste probeersel vind ik super gedaan.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.