Mijn Volgers

maandag 11 maart 2013

Geen paaskaart maar hart

Goedemorgen blogmaatjes.
Vandaag wil ik jullie mijn nieuwste creatie laten zien.
Ik zelf ben niet zo van het Pasen dus stuur ook geen paaskaarten.
Maar ik heb wel /niet een paascreatie gemaakt, door een hart te versieren die ik bij Xenos gekocht had.
Nu denken jullie hoezo een wel/niet paascreatie maar dat zal ik uitleggen.
Ten eerste zijn de kleuren die ik gebruikt heb niet echt de traditionele paaskleuren.
Maar deze kleuren passen beter in ons interieur en tenslotte heb ik hem voor mezelf gemaakt.
Maar wel eitjes erop verwerk, de eerste is een stempel van Magnolia en de andere is een (leeg)  klein kwartel eitje.
En rechts nog een blije Tilda, die een gat in de lucht springt omdat het voorjaar er aankomt?????? Brrrrrr hoezo voorjaar, hier ligt zelf sneeuw.
De afdrukjes ingekleurd met distress ink en H2O en daarna uitgeknipt.
Het hart heb ik omwikkeld met lint en parelketting en kralen hier en daar er tussen geplakt.
En toen bloemen toefjes gemaakt en erop verwerkt.
Onder de bovenste toef heb ik nog twee stansen van MD verwerkt.
Dit is mijn vertaling van Pasen, helemaal in mijn eigen smaak en kleuren.
Laat mij maar horen wat jullie ervan vinden, iedereen heeft een eigen smaak en dat moeten we zo houden, dus vind je het niets dan mag je dat ook gerust zeggen.

Deze creatie doet mee bij;
Simply Mognolia
Duymelot
Marvelous Magnolia
Stamptacular Sunday
 
Bedankt dat jullie weer de moeite namen om langs te komen en tot mijn volgende post.


30 opmerkingen:

  1. Ik vind hem heel leuk Sieta
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een stijlvolle paas creatie, dan mogen het wel geen paaskleuren zijn, maar wel heel mooi!
    Liefs Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige paascreatie Sieta. Wat een details en die bloemen.....wauw!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend Hart heb je gemaakt Sieta erg mooi bewerkt
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende hanger.
    Heel mooi gemaakt.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. o wat een schitterende hanger hart Sieta , heel erg mooi gedecoreerd.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi gemaakt, Sieta. Prachtige paas/lentecreatie! :D
    groetjes, Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind hem prachtig Sieta,heel mooi gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi gemaakt Sieta en prachtig van kleur!

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind hem helemaal super Sieta en zo mooi in die blauwe kleuren, echt gaaf, ik vind dit eerlijk gezegd veel mooier dan de echte paaskleuren, groetjes weer, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi sieta
    nou ik ben ook niet van de pasen maar hou creatie brengt wel vrolijkheid in huis met prachtig bewerkte hart
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben ook niet zo van de pasen, jaa de paaseitjes die zijn lekker hihi Maar zo'n leuke vrolijke voorjaarshart vind ik superrrrrr.

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een prachtig hart
    groetejs marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. really gorgeous, love the idea
    thanks for playing with us at stamptacular sunday
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat ziet er super uit Sieta! Erg mooi.
    Leuk dat je meedoet met de challenge van Simply Magnolia.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke creatie! Erg mooie kleurtjes en veel leuke details! Groetjes, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. What a truly fabulous project - thanks for showing us all the close-up shots with the details.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wauw Sieta gaaf hart heb je gemaakt.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lovely heart wreath and fabulous embellishing too. Thankyou for joining us at Simply Magnolia this week. Tracy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel erg mooi dit hart Sieta. Ik vind dat ei erin ook zo grappig en qua embellies ziet het er fantastisch uit. Een erg mooi pronkstuk :)
    Dankjewel voor het meedoen aan de MM challenge deze week.
    Gr. Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je paashart helemaal te gek Sieta. Ik dacht eerst ... wel apart dat paars, maar je hebt het aangepast aan je interieur. Gelijk heb je en het is eens wat anders dan geel. Vind hem echt heel leuk en ik hou niet zo van paastakken, dus dit is een goed alternatief.
    Je vorige kaart is zo lief en zachte kleuren gebruikt. De kaart ervoor. Die vlinder van wie is die? Heel bijzonder.
    Hartelijke groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lida, de vlinder die jij bedoelt is uit het DP van Maja Design geknipt.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel mooi gedaan ,paas kaarten zie ik ook niet zo zitten word hier in Limburg ook niet zo gedaan.
    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw wat een schitterend paashart Sieta, gaaf gedaan en die kleurtjes, super!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Lovely design with the hint of spring. The quail egg is a very unique touch. Love the flowers and beautiful coloring.

    Thank you so very much for playing with us in this week’s Challenge at Stamptacular Sunday! So very happy that you could play along.
    :) Pam

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Sieta,

    Hij is super leuk geworden!! Ik wens je er veel plezier mee!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hallo Sieta......... wat is dat mooi eg dat hart!! Super gedaan hoor!!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hallo Sieta,

    nou ik vind het toch echt we een paas/voorjaar creatie met die mooie lila/paas tinten, geweldig mooi hoor.
    Helemaal leuk en gezellig dat je meedoet aan onze wedstrijd op het Duymelot blog.

    Succes en we zien je bij de volgende challenge ook graag weer terug,

    creatief liefs,

    Mary

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.