Mijn Volgers

dinsdag 26 maart 2013

Gefeliciteerd blogmaatje

Hallo allemaal
Vandaag laat ik jullie een kaartje zien die ik voor een jarig blogmaatje heb gemaakt.
Meis bij deze ook nogmaals hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag.
Ik heb maar eens weer een Hanglar&Stanglar stempel gebruikt, het zijn zulke mooie stempels en het is erg jammer dat ze niet meer gemaakt worden.
Ingekleurd met distress ink en H2O.
Het DP is van Maja Designs, paars cardstock en de kaart zelf is van wit cardstock.
Plakparels van Action, bloemen o.a. WOC.
Verder nog kant, lint voor de strik, parelhartje en stengeltjes en hart doily gebruikt.
Alle randen met de hand gestikt en de tekst op de computer gemaakt.

Dankjewel dat jullie weer langskomen en voor de leuke reacties die jullie telkens weer achterlaten.


23 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig Sieta, Ik vind de stempels van Hanglar ook zo geweldig alleen altijd al zo moeilijk aan te komen.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart Sieta, prachtige kleurtinten
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart, daar zal ze heel blij mee zijn!! Het afdrukje is zo lief, en je hebt helemaal mijn kleuren gebruikt!!!
    Liefs Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sieta,mooi kaartje heb je weer gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een prachtig kaartje Sieta.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sieta,

    Wat heb je weer een leuk kaartje gemaakt!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een schitterende kaart heb je gemaakt Sieta, ik vind het een plaatje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje Sieta, mooie kleuren!
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig Sieta!! Schattig afdrukje. Ik heb de nieuwe paperpad van Vintage Spring van Maja Design end aar zit ook zulk mooi paars/lila papier in, echt helemaal gaaf!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig kaartje, mooi kleurwerk.
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit blogmaatje is zooo blij met deze beeldschone kaart Sieta, hij staat te pronken op de kast: heel veel dank! Ik had eerlijk gezegd niet eens op post van je gerekend na je lieve mailtje dus het is een prachtige verrassing!!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Sieta. Geweldig.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is dit een schitterende kaart Sieta.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. schitterend kaartje
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ziet er heel mooi uit.
    Lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterend kaartje Sieta!
    Wat leuk voor je blogmaatje om zo'n mooie kaart te krijgen...

    Lieve groeten, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een hele mooie kaart in een mooie kleur en een schattige stempeltje ook leuk gedaan met de tekst er zo langs. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtig kaartje is dit geworden.
    En ik ga deze stempel ook weer eens gebruiken, het is een plaatje.
    Mooie layout.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schitterend mooie kaart Sieta,het is zeker een hele mooie stempel.Wat een mooie kleuren heb je gebruikt. Fijne middag, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een bjoetie van een kaart Sieta!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.