Mijn Volgers

vrijdag 8 maart 2013

Sent with love

Hallo bezoekers van mijn blog.
Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien in kleuren die ik normaal gesproken niet zo vaak kies.
Maar met (hopelijk gauw) het voorjaar op komst vond ik deze kleuren wel passend.
Dit is mijn inspiratie kaart  voor Hobbyhome Hobbymaterialen blog.
Deze kaart had ik gemaakt voor de verjaardag van mijn schoonzus en ze heeft hem inmiddels ontvangen en ik kan hem nu met een gerust hart laten zien.

Magnolia " Tilda Hiding Heart" heb ik ingekleurd met distress ink.
De volgende materialen heb ik gebruikt;
Wit en Lime groen cardstock
DP van Riddersholm "Bello Pastello"en Pion
Distress ink
Spellbinders (classic Ovals en Scallopes Ovals)
Takje Marianne Designs
Taartrondje
kant
Parel hartje
Parel pen
Stickles "lime green"
Vlinder (geknipt uit het Pion DP)
Labels (geknipt uit Pion DP)
Stempel;
Magnolia, Whimsy Sentiment, Marianne Designs
Bloemen WOC

Alle randjes zijn met de hand gestikt en aangezet met distress ink.
Graag hoor ik wat jullie van mijn (voorjaars) kaart vinden.
Bedankt voor het langskomen en tot de volgende post.



21 opmerkingen:

  1. Hij is mooi hoor Sieta En laat de lente idd maar gauw komen want het is hier weer miezerig wel lekker scrapweer.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart in deze kleurtjes Sieta! Lief tildaatje heb je weer gebruikt.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je zusje zal er zoo blij mee zijn Sieta want hij is schitterend, wat een gaaf papier heb je gebruikt! We zullen het met dit lentetafereeltje moeten doen helaas, de berenmuts kan wel weer op want we gaan richting -6...baaaaaaalen!!!!

    Liefs en fijn weekend, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje weer en o wat zijn die kleuren toch mooi! Dat stukrandje ziet er gaaf uit.
    Gefeliciteerd met je schoonzus trouwens,
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Sieta, wat een schatje, zo lief en de kleurtjes zijn ook echt voorjaar, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Sieta,leuk is ie geworden je kaart en nu maar hopen dat we een echt voorjaar gaan krijgen.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterend kaartje, erg mooi papier heb je gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart heb je gemaakt Sieta!!!Ik vind de kleuren heel erg mooi hoor!!!!

    Fijn weekend,

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart heb je gemaakt! Ik zou inderdaad ook niet gauw naar deze kleuren pakken, maar nu ik dit zie vind ik het toch wel super!!!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi sieta
    Wat heb je een prachtige kaart gemaakt met die lieve tilda,erg mooi van kleur en die vlinder is supergaaf
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Sieta, een heel leuke voorjaarskaart is het geworden.
    Een geluk dat we met de kaarten de lente in huis kunnen brengen. Buiten is het weer veel minder, koud, regen...

    Lieve groeten, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt er weer een prachtige kaart van gemaakt Sieta. Ik vind het heel goed gelukt hoor met deze kleur. Leuk om eens iets anders te proberen toch?

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is prachtig hoor Sieta, al zijn het niet je meest gebruikte kleurtjes, super geheel.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schattig voorjaarskaartje,heel mooi in deze kleurencombi.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind het een prachtige kaart ook mooi van kleur.
    Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kleuren Sieta,hij is schitterend mooi geworden. fijn weekend, Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. een heel lief en mooie kaart Sieta, je schoonzus zal hem wel gaaf hebben gevonden.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt Sieta, ik vind het een plaatje, ik vind de kleuren helemaal mooi ook al gebruik je ze niet zoveel als je zelf schrijft. EEn toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuk kaartje, heel vrolijk.
    Fijn weekend
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een super leuke kaart heb je gemaakt! Ik vind de kleuren ook erg mooi en deze stempel van Tilda is echt super schattig!
    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.