Mijn Volgers

vrijdag 1 maart 2013

Shaker kaart/creatie

Hallo lieve bloggers.
Vandaag start er weer een nieuwe challenge bij Hobbyhome met de opdracht "maak een shaker kaart/creatie en gebruik een blaadje gelatine".
Dit was iets wat ik al een tijdje op mijn lijstje had staan om nog eens te maken.
 Ik heb geen kaart gemaakt maar een ornament.
En wat is dit leuk om te maken zeg, ik ga er vast nog wel weer eens een maken, of dan misschien wel een shaker kaart.
Eigenlijk klopt mijn voorbeeld niet helemaal, er zit namelijk geen schud materiaal in.
De velletjes gelatine hebben een maat die net een klein stukje te klein is voor dit modelletje.
De zijkanten, in het midden, passen net en net niet, dus als er schudmateriaal ik zit heb ik de kans dat het eruit valt. Het is gelukkig haast niet te zien hihihi.
Maar ik wilde graag dit model maken dus dan maar zo.
De volgende materialen heb ik gebruikt;
Wit linnen cardstock
Afdrukje van Magnolia
Coppicmarkers; Boooo, E0000- 00- 31-33-35-40-41-42-57 G20
Stickles "Lime groen"
Perlen pen
Lint
Bloemen
Stans Joy Crafts "6002/0147"
Split parel
Doen jullie ook allemaal weer gezellig mee? en kijk vooral even op het blog wat mijn DT collega's hebben gemaakt.

Leuk dat jullie weer even langs komen en graag hoor ik wat jullie van mijn creatie vinden.
Tot de volgende post.


13 opmerkingen:

  1. Hallo Sieta, je ornament is prachtig geworden. Hoe werkt dat eigenlijk met zo'n gelatineblaadje, kan je dat gewoon plakken?? Ik vind het erg mooi.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Yvonne,
    Ja hoor, je kan gelatine gewoon met lijm plakken.
    Het lost alleen op in voldoende vocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige creatie, had nog nooit ggehoord van gelatineblaadjes voor kaarten, denk steeds aan taart als ik gelatine hoor, haha maar het is een heerlijk ornament
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sieta, schitterend plaatje zo met gelatine, ik heb toevallig pas nog ergens op een blog een voorbeeld van zo'n soort kaartje gezien, mijn lijstje "to do" wordt steeds langer haha, het stempeltje is ook zo lief, groetjes en een fijn weekend , Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow Sieta, wat een supermooie kreatie zeg! En dat met een blaadje gelatine, daar had ik echt nooit aan gedacht. Ik vind de groene kleuren erg mooi. Groetjes, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi Sieta. En wat geeft die gelatine een appart effect zeg. Leuk zo'n hanger. Weer eens wat anders als een kaart :)

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige creatie Sieta
    Heel apart en erg mooi
    Groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Helemaal schitterend Sieta, ik vind het prachtig geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beeldig met dat mooie groen Sieta, staat ook nog steeds op mijn to-do-list!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooie creatie Sieta. Fijn weekend
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een prachtige creatie Sieta, ziet er gaaf uit met die gelatine.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk ziet er dit uit, erg mooi gemaakt
    Enneeuuhhh....we zien er niets van dat het niet helemaal aansluiten daardoor geen schudspul erin kan hoor...
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.