Mijn Volgers

vrijdag 22 maart 2013

Wat lekkers in een jasje

Hallo blogmaatjes.
Deze keer geen kaart maar een doosje Merci die ik een jasje heb gegeven.
Ik had jullie al de kaart voor mijn schoonzus haar verjaardag laten zien.
Maar ik heb ook nog een doosje Merci voor haar gepimpt.
Ze wou graag een waardebon hebben en dat is op deze manier toch even leuker te geven.
De kleuren en DP van de kaart heb ik ook hiervoor gebruikt alleen heb ik er in plaats van geel en rood, paars eraan toegevoegd, omdat er in het plaatje ook paars voorkomt en ik vond  dat wel een leuk geheel vormen.
De volgende materialen heb ik gebruikt;
Wit, lime groen en paars cardstock
Stukje paars kant
DP van Riddersholm en Pion
Plaatje van internet
Vlinders uit DP geknipt 
Stans van Joy "France Lelie"
Stans van MD voor de roosjes
Distress ink voor de randen
Hart pin
Bloemen van WOC
Alle randen met de hand gestikt.
Dit is weer een voorbeeld geworden voor het Hobbyhome blog.

Ik wens jullie nog een fijne dag en tot mijn volgende post.

20 opmerkingen:

  1. Mooi hoor en idd leuker om te geven!!!

    Fijn weekend,

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat heb je dit doosje merci mooi opgepimt
    en een heel mooi randje gestikt
    ja het ziet er suuuuuuuuper uit

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er super uit. Het plaatje, de kleuren, de details, alles klopt. Mooi om te geven nog beter om te krijgen.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig doosje heb je ervan gemaakt Sieta!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow dit doosje ziet er fantastisch mooi uit, een toppertje.
    Fijn weekend liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gemaakt Sieta.
    Dit is even wat leuker dan een gewoon doosje merci.Als ze het nu nog maar open durft maken.

    Groetjes Yvonne


    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Sieta dit is wel heel leuk om tekrijgen.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je dat doosje Merci pracht bewerkt.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi sieta
    Wat een prachtig mercidoosje echt heel sjiekdefriek om te schenken en erg lief in die kleuren!
    Fijn weekend en groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Sieta, wat een mooi doosje heb je opgepimpt. Mooie kleuren. Fijn weekend, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een mooie vintage kaart Sieta.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart Sieta.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende kaart. Mooie kleur ook
    Fijn weekend
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterend merci doosje Sieta, en idd veel leuker om te geven.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig doosje en erg mooi plaatje.
    Moet het internet ook maar eens na pluizen geloof ik.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een prachtig doosje
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw wat mooi! Het is maar goed dat je erbij gezet hebt, dat je een doosje merci gepimpt heb. Ik dacht dat het een supermooie kaart was.

    groetjes,Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig geworden; je boekkaart hieronder is ook een schatje. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ziet er helemaal super uit!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.