Mijn Volgers

zaterdag 6 april 2013

Challenge #09 Time for Magnolia


Hallo lieve blogmaatjes.
Vandaag, 6 April, start er bij TFMC weer een nieuwe challenge en de opdracht is deze keer "maak een labelkaart en/of plaats labels op je creatie.

Is aan de beurt om voorbeelden voor deze challenge te maken en dit is mijn voorbeeld geworden.


Ik heb dus een labelkaart (tag) gemaakt, geen gewone maar een shaker uitvoering.
Zoooo leuk om te maken en echt niet zo moeilijk als dat het er uit ziet.
Tilde is ingekleurd met copicmarkers en in het schudgedeelte heb ik kleine kraaltjes gedaan.


De vlindertjes zijn ook een stempel van magnolia.
Voor het raampje heb ik een gelatine blaadje gebruikt.
Het DP is van Maja Design en de bloemetjes van WOC.
Verder heb ik nog een taartkleedje, parelketting, plakparels, kant, wondgaas, lint, touw, post stempels en twee stansen van Magnolia gebruikt.
Kijken jullie ook even HIER om te zien wat mijn DT collega's gemaakt hebben en doe vooral gezellig mee.
De sponsor voor deze challenge is Tilda's Town.
Ook kan je nog meedoen met onze Kerst challenge (# 08) tot donderdag 11 April 20.00 uur en deze kan je hier vinden.

Deze creatie doet mee bij;
Nadia's Challenge;  Stempel/Bingo ( ik heb alles gebruikt behalve de kleur paars)
Marvelous Challenge; Anything Goes
Duymelot; Lente/Voorjaar

Leuk dat jullie weer even langs komen en tot de volgende post maar weer.





34 opmerkingen:

  1. Wauw, dat ziet er onwijs gaaf uit zeg!
    Groetjes Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is beeldschoon Sieta, moet zelf nog steeds een "schudje" maken....zoo leuk en het komt er steeds niet van!!!
    Fijne dag morgen, je hebt lente op je B-Day..nog steeds niet stiekem gekeken?????

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je een mooie Tag gemaakt Sieta!
    Een prachtig geheel!

    Fijn weekend
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedenmorgen Sieta,ik heb met bewondering naar je tag zitten kijken allemaal mooie details erop toppie.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een prachtige tag Sieta en mooi afgewerkt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OO Wat heb je dit weer schitterend gemaakt, zo mooi! Prachtige kleuren, lief plaatje en weer vanalles te zien, heerlijk.
    Fijn weekend, liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende labelkaart heb je gemaakt, echt prachtig,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk label Sieta. Wat een idee om een gelatine blaadje te gebruiken. De vlinders van magnolia zijn ook geweldig. Echt heel erg apart gemaakt.

    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige schudkaart! Heel mooi gedaan! Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig Sieta!! Mooie kleuren en details!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende tag heb je weer gemaakt Sieta, helemaal top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi Sieta, wat een heerlijk kaartje, zo lief weer en een schudkaart, daar heb ik me nog steeds niet aan gewaagd, wel gelatineblaadjes gekocht van de week, jaja het gaat er vast van komen. Ik zie het nu bij jou weer en ik vind het toch zo leuk! groetjes en een fijn weekend, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende kaart Sieta
    super
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig Sieta! Mooie details.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een geweldig leuke, mooie schudtag is dit geworden.
    Mooi van kleur en die vlinder is toch wel heel leuk zo.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterend label Sieta!

    Lieve groeten, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke labelkaart heb je gemaakt Sieta!
    Staat ook nog steeds op mijn lijstje om te maken, zo'n schudkaartje met gelatinevenster ;-) Ziet er zo leuk uit!
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. prachtig!! mooie vlinders, mooi van kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat heb je dit schitterend gemaakt Sieta.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een prachtige labelkaart heb je gemaakt. Jammer dat je paars niet hebt gebruikt ;-) anders had je van mij de superbingo gekregen. Leuk dat je meedoet aan Nadia's challenge. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ziet er helemaal toppie uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Morge Sieta,

    Ik wil je van harte feliciteren met je verjaardag.Wens je een fijne dag,

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. prachtige schudtag en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge
    grtjs Cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hij is prachtig Sieta (maar dat wist je al haha)
    Hele fijne dag vandaag op je verjaardag, van harte!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. een schitterende kaart Sieta.
    Bedankt voor het meedoen bij Nadia’s challenge.

    Groetjes karin


    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik had hem natuurlijk al op ons blog gezien maar ik vind hem super, fijne avond nog liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een schitterende kaart Sieta, zo mooi van kleur en toppie details.
    Nog GEFELICITEERD met je verjaardag en een hele fijne avond.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hij is en blijft ontzettend mooi Sieta.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wat een prachtige label
    ook van mij, gefeliciteerd met je verjaardag
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gorgeous Tilda. Lovely colours and the layout is beautiful. Thanks so much for sharing your creation with us at Marvelous Magnolia and hope to see you soon.
    Hugs,
    Brita

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een mooi kaartje!!! Bedankt voor het meedoen met Nadia’s challenge, groetjes Rachel.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Sieta,

    wat een lieve creatie weer die tag, prachtig!
    Lieve kleurtjes, dat doet het toch altijd weer.
    Gezellig dat je weer meedoet met de challenge van Duymelot en ik wens je dan ook veel succes hiermee,

    creatief liefs,

    Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ooohhhh wat een bjoetie Sieta!! Echt beeldschoon. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.