Mijn Volgers

zaterdag 27 april 2013

Challenge #12 Time for Magnolia


Hallo lieve blogmaatjes.
Vandaag, 27 April, start er bij TFMC weer een nieuwe (Kerst) challenge, met de thema "gebruik sterren". Nou dat lijkt mij toch geen moeilijke opdracht.
Team
is deze keer weer aan de beurt om voorbeelden te maken.


Dit is dan mijn voorbeeldkaart geworden, de wereld aan sterren hahaha heb ik erop verwerkt.
De sterrenrand links heb ik met de Silhouette Cameo gemaakt, wat een heerlijke machine is dat zeg.
Hij is zooooo veelzijdig GEWELDIG gewoon.


Het afdrukje is ingekleurd met distress ink en H2O en bestempeld met kerststerren en ballen.
Daarna gestikt op een paars stukje cardstock.
Nog twee sterren geponst met een MS pons en houten sterretjes en letters van Xenos gebruikt.
Op de grote sterren nog wat sickles gedaan.
Kom je ook gezellig met onze challenge meedoen? en vergeet vooral niet te kijken wat mijn DT collega's voor moois hebben gemaakt.
Onze sponsor voor deze challenge is Creashop Duymelot.

Bedankt dat jullie weer gezellig langs zijn gekomen en natuurlijk voor al jullie leuke en lieve reacties op mijn vorige creaties.



19 opmerkingen:

  1. Fantastisch, wat een leuke kaart heb je gemaakt, mooi in die kleuren ook, ziet er prachtig uit.
    Fijn weekend, liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Sieta, prachtig en lief kerstkaartje heb je gemaakt en leuk die sterren gestempeld op het afdrukje, trouwens die mooie sterren links zijn ook super hoor, de cameo staat nog steeds op mijn verlanglijstje, ik ga nu even kijken wat je collega's voor mooie kaarten hebben gemaakt, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowwwwwwww ,wat een hele mooie kaart Sieta.! Fijn weekend, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldige sterren heb je gemaakt met je wondermachine, leuke kaart Sieta!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerstkaart Sieta, erg mooi gedaan met dat lila! Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sieta,
    Wat een mooie kerstkaart met sterren. Ik vind de gestempelde sterren op het afdrukje heel erg gaaf. Super weer gemaakt hoor.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik had hem al gezien maar wat is hij mooi zeg en idd heel veel prachtige sterren fijn weekend liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kerstkaart met al die sterren., super mooi
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een hele lieve kerstkaart Sieta.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi winters kerstkaartje. Prachtig vind ik de sterrenborder, zo fijntjes.
    Groetjes,
    marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een supermooi kerstkaartje heb je weer gemaakt Sieta, ik vind hem prachtig geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtige kaart, inderdaad een hele mooie sterrenrand. zo fijntjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende kaart, Sieta. Mooie kleuren en de stempeltjes op de rand is een leuk idee. De silhouette is inderdaad een geweldige machine. Zoveel mogelijkheden maar ook zoveel te leren.

    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart Sieta. En wat staan die houten letter er leuk bij.

    groetjes,Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super mooie kaart Sieta,prachtige kleuren en een mooi stempel,mooi ingekleurd ook!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterende kaart Sieta. Prachtig met al die mooie details. Fijne zondag. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.