Mijn Volgers

maandag 15 april 2013

Gemaakt voor onze kleinzoon

Hallo lieve blogmaatjes.
Ondanks dat mijn inspiratie het op dit moment een beetje af laat weten zit ik niet stil.
Voor mijn verjaardag had ik een Silhouette Cameo gekregen en tja daar moet je dan natuurlijk ook mee aan de gang en dat heb ik nu dus gedaan.
Op een site kwam ik een super leuk snijbestand tegen van een piraat en omdat onze kleinzoon als hij hier is vaak piraatje met mij speelt leek het mij wel leuk om deze voor hem op een T-shirt te maken.
Dus ik op zoek naar een shirt en materiaal om dit te maken en zie hier wat het geworden is.
Op de achterkant nog zijn naam gemaakt en nu maar afwachten wat hij ervan vindt.
Ik ga hem zo even inpakken hihihi want morgen haal ik hem weer om 3 uur van school en komt hij hier weer spelen tot z'n papa hem op komt halen.
Dus deze keert geen kaart van mij maar een creatie gemaakt met mijn Silhouette.


13 opmerkingen:

  1. Prachtig Sieta,het eerste werkztuk is erg goed gelukt,wat zal je kleinzoon dit leuk vinden!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Sieta, als je dit speciaal voor hem hebt gemaakt, moet hij er wel blij mee zijn toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat stoer, leuk gemaakt en hij zal er zeker blij mee zijn want zoiets is wel heel speciaal met zijn eigen naam erop. Liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,
    Wat een ontzettend mooi shirt. Leuk gedaan. Zal hij vast leuk vinden. Gaat alles goed met Cynthia en de zwagerschap?
    Ben benieuwd wat je nog meer met de Sil gaat doen. Die staat ook nog wel op mijn lijstje, maar denk niet dat deze er ooit komt.
    Wel leuk om te zien wat er mee kan.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow Sieta wat leuk gemaakt en denk ook dat hij er superblij mee zal zijn!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dat ontzettend cool gedaan zeg ! Dat wordt zonder twijfel zijn lievelings T-Shirt !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat zal dat een verrassing zijn voor je kleinzoon, maar ik vind het ook hartstikke goed dat je dit gelijk voor elkaar hebt gekregen, echt gaaf, we horen vast wel hoe het is ontvangen, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat mooiii Sieta wat he je dat leuk gedan daar zal hij wel heel blij mee zijn

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je dit shirt leuk en mooi gemaakt. Dat zal hij wel mooi en stoer vinden
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat zal jou kleinzoon trots en blij zijn met zo creatieve oma!! lekker stoere trui
    groetjes
    corry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat prachtig gemaakt
    Gefeliciteerd met je kleinzoon

    BeantwoordenVerwijderen
  12. En .... Sieta hoe vond hij zijn t-shirt?Speciaal voor hem gemaakt door oma. Ik vind het echt ontzettend leuk geworden. Dat blauw met geel. Ben even aan het bloggen en kom wel meer tegen dat mensen even geen inspiratie hebben. Gebeurd ons allemaal weleens, maar hou moed ....komt zeker terug. Gefeliciteerd met je kleinzoon Pascal.
    Gezellige groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig leuk en ik geloof dat hij er zeker blij mee was. En je inspiratie komt gewoon terug daar ben ik van overtuigd. Gewoon beginnen dan komen de andere ideeën vanzelf. Ook ik heb er soms last van. Meestal als je het eigenlijk veel te druk hebt. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.