Mijn Volgers

woensdag 24 april 2013

Indian Tilda

Hallo lieve blogmaatjes.
Hier ben ik weer met een nieuwe kaart, niet helemaal zo geworden als ik wilde maar we doen het er maar mee deze keer..
Ik heb een van de nieuwste afdrukjes van Magnolia gebruikt en deze heet Indian Tilda.
Ingekleurd met copicmarkers.

Het DP komt uit verschillende blokjes van o.a. de Action, waar ook de veertjes en plakparels vandaan komen. De grote vlinder is een stans van MD en de houten vlindertjes komen bij de Xenos vandaan. De bloemetjes zijn van WOC.

De inspiratie is weer een beetje terug, pffff werd ook tijd hoor. Dan wil je zo graag wat maken maar er komt helemaal niets uit je handen.
Ik ga gauw weer verder want je moet natuurlijk van deze gelegenheid gebruik maken hihihi.

Deze creatie doet mee bij;
Hobby Home Challengeblog; Magnolia met glitters.
Lovely Hanglar or sweet Magnolia; Spring
Ge-We Hobby; Voorjaarskaart

Bedankt dat jullie weer langs komen en tot mijn volgende post.


25 opmerkingen:

  1. Grappig kaartje heb je gemaakt.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schatje een heel mooi kaartje Sieta.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt Sieta, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Sieta,

    Ik vind je kaart geweldig hoor niks mis mee.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi,
    Wat een prachtige kaart Sieta. Ziet er heel mooi uit, misschien anders dan je wilde, maar ik vind het een kunstwerkjes en lees dat ik weer naar de Action moet. Hihi.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart Sieta, zoooo schattig.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart en wat een leuke stempel
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi sieta
    Wat een schatje en ook zo leuk met die blauwe veer,ziet er helemaal geweldig uit
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wij weten natuurlijk niet hoe je hem in gedachten had maar ik vind hem prachtig hoor Sieta, leuke afbeelding en super kleurtjes.
    gr. Liesbeth.
    ps. ik was het vorige week ook helemaal kwijt, gelukkig weer gevonden hihihih,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leukerd!

    Super die stempel leuk gedaan hoor.
    Heel leuk dat je meedoet met de challenge bij hobbyhome-hobbyrtikelen.

    Groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een enige kaart Sieta, heel mooi gedaan!

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn dat je inspiratie weer terug is, soms heb je dat nu eenmaal.
    Meteen weer terug met een leuke creatie, hoe toepasselijk om er een veer op te verwerken, leuk.
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk te zien dat je het weer in de vingers hebt, Sieta. Maar we hebben allemaal zulke periodes. Aan deze kaart te zien is het bij jou helemaal voorbij want het is een schitterende creatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Stuur ik dat bericht weg zonder af te sluiten.
    Hierbij dus.

    Groetjes

    Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schatje hebben we allemaal even geen inspiratie maar je hebt het weer gevonden dat is zekers te zien

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Sieta,
    Fijn dat je weer wat inspiratie krijgt. Je bent echt niet de enige hoor. Ik sta ook al een poosje behoorlijk stil. De nieuwste Magnolia stempels kunnen ons misschien wel weer een beetje op weg helpen. Ik vind je kaart super. Ben benieuwd naar de volgende.
    Groetjes mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fijn te zien en te horen dat je inspiratie weer terug is.
    Ik ken het ook!!
    Het is een prachtige kaart!!
    Groetjes,
    martha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nou je inspiratie is weer helemaal zo als tie wezen moet!! Je kaart is weer toppie! Wat is deze Tilda een schatje, en zo mooi ingekleurd.
    Liefs Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi, hoi Sieta nou ik ben er weer hoor, pffffff heb jullie wel gemist.
    Schitterende kaart heb je weer gemaakt, toppertje!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Geweldig deze kaart. Mooi gekleurd en zo fantasievol versierd. Geweldig Sieta.

    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Sieta,

    Wat een schatje.

    Groeten Astrid J.

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.