Mijn Volgers

zaterdag 4 mei 2013

Challenge #13 bij TFMC

Hallo blogmaatjes.

Vandaag start er weer een nieuwe challenge bij TFMC en de opdracht is deze keer MOEDERDAG.
Nou doe ik al zolang de kinders geen creatie meer op school maakten aan moederdag.
Maar ik heb deze creatie gemaakt met een achter liggende gedachte en wat dat is kan ik nu nog niet verklappen.
Dit harten doosje heb ik gesneden met mijn Silhouette, ook de cardstock en DP ermee gesneden.
Edwin ingekleurd met distress en H2O en daarna uitgeknipt.
Verder het doosje opgeleukt met van alles.


Dit is de binnenkant van het hartje.

En hier zit er badzout in.

 Doen jullie ook weer gezellig mee en vergeet vooral niet even HIER langs te gaan om te zien wat mijn DT collega's voor prachtige voorbeelden hebben gemaakt.
Je kan ook nog meedoen met onze nog lopende kerst-challenge, kijk daarvoor even  HIER.

Deze creatie doet mee bij;
Krea2Day; Moederdag
AnMaCreatief; Metaal (charm hartje)
Hobbyhome; Parels

Ik wens jullie allemaal een fijn en zonnig weekend.





27 opmerkingen:

  1. Wat een pracht kadoo zo schitterend gemaakt complimentjes hoor

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig gemaakt Sieta.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowwwwwww schitterend mooie creatie Sieta. Mooie kleuren heb je gebruikt. Fijn weekend, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een prachtige hartendoos heb je gemaakt!!!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave header heb je op je blog en dit hartendoosje is helemaal superrrrrrrrrrrrr Sieta!! Ik dacht ik weet het, die gaat naar Cynthia maar ik zie dat je de challenge al linkt dus jouw geheim blijft een geheim *lol*!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een supermooie creatie heb je gemaakt Sieta, ziet er weer super uit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend gemaakt Sieta, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Sieta,

    Wat heb je een prachtige creatie gemaakt, en leuk dat je ook mee doet met onze candy Moederdag deze maand.
    Volgens mij bevalt de Silhouette je prima ??

    Groetjes Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een prachtig harten doos sieta heel mooi gemaakt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat een plaatje!!!

    Echt een meer dan geweldig Cadeau..
    Leuk dat je meedoet met de Challenge bij Hobbyhome-hobbyartikelen :-)

    Lieve groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi sieta
    Wat heb je een prachtig doosje gemaakt, prachtig papier en lekker veel details, schitterend gedaan.
    fijn weekend, liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi,
    Wat een mooi doosje. Het ziet er prachtig uit. Mooi gedaan.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ontzettend mooi zeg, geweldig!!!
    Fijne zondag!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterend heb je dit gemaakt!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super creatie Sieta, ziet er weer geweldig uit!!
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauwwww Sieta wat een schitterend doosje
    bedankt voor je deelname aan de Hobbyhome Challenge

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik had hem natuurlijk al gezien op het DT blog maar wilde je toch nog even laten weten dat ik hem prachtig vind heerlijk rosse ik weet zeker dat diegene waar je hem voor gemaakt heb hem prachtig vind, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hi Sieta, wat een voortreffelijke creatie heb je gemaakt zeg! Geweldig! Bedankt voor je deelname aan LHOSM en Dutch Magnolia Lovers! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Sieta , wat een prachtig doosje heb je gemaakt voor Moederdag !! Prachtig versierd. Leuk dat je meedoet bij DML. Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow love it! Love all those Gorgeous Embellishments! Love Edwin he is just the Sweetest!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een super mooi doosje
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterend doosje!
    Leuk dat je meedoet bij DML!
    Groetjes
    Cordine

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig gemaakt Sieta.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtig hartendoosje, super mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een supermooie creatie!
    Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een prachtig mooi doosje. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.