Mijn Volgers

woensdag 15 mei 2013

Laat de zomer maar komen

 Hallo lieve bloggers.
Ja ja jullie lezen het goed, van mij mag nu echt wel de zomer komen. Pfff wat een weer hebben wij tot nu toe toch, het lijkt en voelt eerder herfst dan voorjaar.
Dus ben ik maar eens tussen mijn afdrukjes gaan zoeken naar wat zomers en deze doet mij aan een zomer aan zee denken.
Het afdrukje is ingekleurd met distress ink, uitgeknipt en op een stans van MD geplakt. Deze stans heb ik uit DP gestanst en is van Maja Design, waar het andere DP ook van is. Ook het Zeepaardje is een stempel van Magnolia.
De zeesterren en de ankers zijn stansen van MD en de ankers heb ik ingekleurd met distress ink. Daar weer een stukje touw aan geknoopt en in het touw wat kopen gelegd en verder op de kaart verwerkt.
Ook heb ik weer Frantage gebruikt op het afdrukje en de zeesterren.
Alle randen zijn weer met de hand gestikt en aangezet met distress ink.


Het zeepaardje en ankers heb ik met 3D foam op de kaart geplakt.

Deze kaart doet mee bij;
 You, Me and Magnolia; Dieren/Animals
TDMC; Dieren/Animals

Bedankt weer voor het langs komen en tot mijn volgende post.


21 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje Sieta. Leuk dat je meedoet met de challengen van DMCC. En als de zomer er is mag je die ook naar mij toesturen!!
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh Sieta wat een mooi kaartje je hebt ook mooie details gebruikt en die zomer die komt wel hoor toch.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoe je een zeescene maakt met Life in the Country papier Sieta, gave kaart enne......het zal toch nog wel zomer worden dit jaar??????????

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooohhh Sieta... this is just gorgeous!
    Fabulous colour combunation! Your Tilda is simply stunning! I love it!
    Huga
    Barbara GR

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OOO Wat een schatje, ik vind het prachtig zoals je dit gemaakt hebt, ben er helemaal weg van. Wat een leuke stempels heb je gebruikt.
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart Sieta.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart Sieta!!!......ja wanneer komt die zomer nou????...,laat het eerst maar eens voorjaar worden :-( , hier is het somber ,koud en nat!!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Laat de zomer maar komen Sieta, aan je kaart kan het niet liggen,wat mooi gemaakt. Fijne middag, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi sieta
    Groot gelijk want ik baal ook van dit slechte weer bbrrr maar je kaart brengt door zijn schoonheid wat warmte geweldig mooi!!!
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van mij mag de zomer ook komen, gelukkig zie ik hier een mooi zomers kaartje!! Prachtig.
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een super mooi kaartje, heel leuk met dat zeepaardje en anker erbij.
    je kaart hieronder is ook prachtig gemaakt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind hem geweldig mooi Sieta, dat zeepaartje en het anker, helemaal leuk.
    Fijn ook dat je meedoet met YMAM.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hele leuke, mooie kaart, bedankt voor het meedoen bij YMAM

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een heerlijk zomers kaartje , Sieta !! Leuk gedaan met al dat jute en touw .... Ook de frantage past er perfect bij. Ik ben daar ook flink mee aan het experimenteren. Bij mij trekt het papier zo krom tijdens het verhitten ; heb jij dat ook ?? Fijne dag ! Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. O, super gedaan!!! Ik vind de kaart echt prachtig! Die stempel wil ik ook nog steeds kleuren ;-) Mooi gedaan!!!

    Leuk dat je meedoet met de challenge van DMCC!
    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hallo Sieta
    wat een super mooi kaartje
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een geweldig mooi kaartje Sieta!
    Leuk dat je met ons meedoet bij YMAM.
    Enne die zomer komt wel hoor...we slaan dit jaar gewoon een seizoen over!
    Grietjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow How Stunning Love your gorgeous images and a touch of Fran-tage! It is totally Sweet!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schitterende kaart, Sieta. Mooie kleuren en je stempelkeuze helemaal top!
    Bedankt voor je deelname bij de DMCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een prachtige zomerse kaart
    bedankt voor je deelname aan DMCC
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.