Mijn Volgers

zaterdag 22 juni 2013

De herdertjes lagen bij nachte,. . . . . .


Hallo lieve bloggers.
Het is de laatste tijd een beetje stil hier op mijn blog, op mijn voorbeelden voor TFMC na heb ik geen creaties geplaatst.
Ik kan er maar niet lekker inkomen, heb wel van alles in mijn hoofd maar mijn handen zijn volgens mij aan vakantie toe. Vooral nu het weer wat beter is ben ik vaak in de tuin aan het werk, zowel thuis als op de camping waar we ook regelmatig zitten.
Maar hier is dan toch weer een voorbeeldkaart voor de Kerst Challenge van TFM.
Het thema is deze keer "Inspired by a Christmas song".
Ik heb gekozen voor "De herdertjes lagen bij nachte, ze hadden de schaapjes geteld". En ja hoor deze deugniet had zich gedrukt hihihi.
Voor de kaart heb ik mijn nieuwe Go Kreate stans gebruikt en de basis uit donker grijs cardstock gestanst. Het DP is van Bo Bunny en Pion. Deze keer goudkleurig frantage gebruikt. De bomen zijn een stans van Magnolia en het lantaarntje is van Marianne Designs.
Verder nog een wondgaasje, houten sterretjes, plakparels en bloemen gebruikt en de randjes aangezet met walnut stain.
Het afdrukje heb ik ingekleurd met distress inkt.
Kijk ook even HIER om te zien wat mijn DT-maatjes aan prachtige voorbeelden gemaakt hebben en doe vooral gezellig mee met deze challenge. Voordat je het weet zitten we in het najaar en moeten we hals over kop aan de gang met kerstkaarten maken.
Ik wens iedereen een fijn weekend en tot mijn volgende post.

Deze kaart doet mee bij;
Ge-We Hobby; Alles mag


18 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart! Zulke mooie details en kleuren!
    Liefs Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Sieta, maar datgene wat je maakt is dan ook schitterend. Mooi hoor!
    En freubelen komt wel weer hoor. Soms wil het even niet. En er zijn natuurlijk ook andere dingen die moeten gebeuren....Geniet maar lekker van de tuin en de camping. Voor je het weet is de zomer weer voorbij....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel af en toe een kaartje is helemaal niet erg Sieta, vooral niet als het zo'n mooi exemplaar is! Ook hier niet veel scrap-activiteit maar dat kan maar zo veranderen nu we ineens weer volop herfst hebben!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart, prachtig bewerkt.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wowwwwwwww Sieta, schitterend mooie kaart heb je gemaakt. Fijn weekend, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart, was even slik, slik wat ontzettend mooi, groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg lief kaartje Sieta. Prachtig versierd. Hoe verzin je dat toch?

    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een schitterende kaart Sieta.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat een schitterende kaart Sieta, ik vind hem helemaal super, een toppertje weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Sieta
    wat een prachtige kaart
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi kaartje Sieta, ik vind de goudkleurige accenten echt super.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig gemaakt Sieta,je hebt er een mooi kunstwerkje van gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is weer super Sieta!
    Liefs, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  15. prachtige kaart! erg mooi dat gouden toevoeging.
    doe maar rustig aan...ik zie vanzelf wel weer wanneer je wat hebt gemaakt. hihi. geniet ze verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Sieta,

    Hartstikke leuk dat je met de schitterende kaart meedoet aan de challenge van GeWe Hobby.

    XOXO Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige creatie!
    Superleuk dat je meedoet met onze GeWe challenge!
    Groetjes,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.