Mijn Volgers

woensdag 12 juni 2013

Even wat anders dan een kaartje laten zien

Hallo leuk dat je weer een kijkje komt nemen op mijn blog.
Deze keer ben ik niet met een kaartjes bezig geweest maar heb ik een T shirt  gemaakt voor onze kleinzoon.
En wat was hij blij verrast toen hij vanmiddag thuis kwam en hem zag hangen.
Het plaatje van de Angrybirds heb ik gesneden met mijn silhouette cameo.
Het was wel even een pieter peuterig werkje om alles erop te strijken, maar hij is aardig goed gelukt.
Doordat wij regelmatig dan weer eens op de camping en dan weer thuis zijn, gaat het knutselen niet zo gemakkelijk en snel.
Daarom is het hier op mijn blog de laatste tijd ook zo rustig.
Ook hebben vanaf vorige week woensdag er weer een kleinzoon bij en bij onze dochter thuis doe ik ook wat hand en spandiensten.
Maar even geduld, er komt binnenkort wel weer een creatie langs.
Dus maar weer tot mijn volgende post.


9 opmerkingen:

  1. Die is leuk Sieta,ik begrijp wel dat hij hier heel blij mee was.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk T shirt, en wat leuk om er een kleinzoon erbij te hebben en dan is het leuk dat je ze kan helpen en jij bent dan weer bij je kleinzoon.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi sieta
    Nou ondanks je priegelwerk heb je wel je kleinzoon superblij gemaakt,als mijn kleinzonen dit zouden zien nou dan liep het water hun in de mond want je shirt is wel superleuk geworden
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,
    Wat een mooi shirt voor je kleinzoon. Wat fijn dat alles goed is bij het tweede kindje van Cynthia. Ik vroeg me al af hoe het ging. Logisch dat je helpt waar je kunt. Geniet er lekker van. Gefeliciteerd en wij wachten rustig af.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je kleinzoon.
    Dan je T-shirt, wat fantastisch! Natuurlijk is hij hier blij mee want hoe leuk is dit, zo speciaal!
    Lekker op de camping en ja, van knutselen komt er dan iets minder maar als je dan iets maakt is het wel meteen een toppertje hoor!
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterend shirt heb je gemaakt Sieta en natuurlijk is hij er blij mee, zo'n gaaf shirt!

    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig, ik kan me wel voorstellen dat hij daar super blij mee is
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Sieta,

    Gefeliciteerd met de jongste kleinzoon, wat zullen jullie trotse opa en oma zijn.
    Het shirt is echt gaaf geworden, kan me voor stellen dat hij echt trots was.

    Groetjes Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Sieta,

    Knap werk van jou!!Wat is-ie leuk geworden,kan me voorstellen dat er een paar oogjes gingen glimmen!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.