Mijn Volgers

vrijdag 28 juni 2013

Kaart met een Sarurate Canary erop


Hallo lieve bloggers, leuk dat jullie weer even langskomen op mijn blog.
Ja ja ook ik heb mij gewaagd aan een Saturate Canary afdrukje om in te kleuren. Ik heb deze leuke meid ingekleurd met distress en H2O.


 De kaart gemaakt met een Go Kreate stans en het DP is van Maja design "Vintage Spring". De vlinders en bloemen links boven en rechts boven uit het DP geknipt en de bloemen verhoogd opgeplakt. Ook de bloemetjes deze keer zelf gemaakt met een stans van Crealies.(op de twee roosje na)


Morgen kom ik weer terug met mijn voorbeeldkaart voor de challenge bij Time for Magnolia.
Ik wens jullie nog een fijne avond en tot morgen.


12 opmerkingen:

  1. Wat is dit een schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schatje is dit weer Siete STOER maar toch ook weer niet, erg leuk die besties gaat vast een hele rage worden
    let maar op mijn woorden.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Sieta, prachtige kaart en supers ingekleurd maar deze afbeelding is geen My Besties maar een Saturated Canary........
    Fijn weekend.
    Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps Nicole foutje, deze meiden lijken ook zo op elkaar en ik dacht echt dat dit een Besties was. Heb gauw mijn post aangepast hihihi. Bedankt dat je mij hierop attent hebt gemaakt.

      Verwijderen
  4. Ik dacht ook al ??????????? Dit is toch een Saturated Canary Digi van Krista maar Nicole was me voor en je hebt je blog al aangepast (een beetje gehaast??) Beeldige kaart Sieta!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje Sieta. Het papier is ook prachtig. Leuk die uitgeknipte bloemen
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart,
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind haar ook zo leuk Sieta,je hebt er een heel leuk kaartje mee gemaakt.Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toppertje Sieta, wat een mooie kaart en wat een leuke kleuren. Groetjes marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Graag gedaan Sieta!! Daar zijn we voor hè, om elkaar te helpen!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.