Mijn Volgers

zaterdag 1 juni 2013

Vaderdag

Hallo lieve blogdinnen.
Vandaag start er weer een nieuwe challenge bij Time For Magnolia en deze keer is de opdracht "VADERDAG" .
Ik weet het, misschien niet voor iedereen een gemakkelijke opdracht, maar met de verschillende stempels van Magnolia moet het toch mogelijk zijn om een leuke kaart of creatie te maken.
Ik zelf heb een verpakking voor een lekkere reep gemaakt.
Mijn moederdag creatie had ik voor onze kleinzoon gemaakt om hem aan z'n mama te geven en tja dan moet papa natuurlijk ook wat hebben hihihi.
En onze schoonzoon is niet zo van de "poppetjes" dus maar de cabrio stempel genomen van Magnolia en ingekleurd met copicmarkers. De radertjes heb ik met de Silhouette gesneden en met schroef- splitpennetje vast gezet. Op de hoeken zitten spijker-splitpennetjes en alle randen met walnut stain bewerkt.
Het zakhorloge uit DP geknipt en het woord DAD gestempeld, uitgeknipt en de randen aangezet en daarna met 3D plakketjes erop geplakt.
En hier zit dus een lekkere Milka reep in.
Doen jullie ook weer gezellig mee, wij als DT team komen graag bij je langs om je creatie te bewonderen.
Ik wens jullie allemaal veel knutsel plezier en een fijn weekend.


4 opmerkingen:

  1. Prachtig gemaakt Sieta
    Fijn weekend
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat weer een schitterende creatie Sieta en ik ben er weer!
    Heb de rest van je blog ook even bekeken en het ziet er super uit allemaal. Ik kom vanaf nu weer regelmatig bij je langs hoor, heb je gemist maar door privé-omstandigheden
    kon ik even niet anders!

    Lieve groetjes
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke vaderdag kaart Sieta. Ik denk dat elke vader wel z'n lekkere kaart wil op vaderdag.

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.