Mijn Volgers

zaterdag 29 juni 2013

Verjaardagskaart kleinzoon

Hallo lieve bloggers, daar ben ik weer.
Deze keer wil ik jullie mijn voorbeeldkaart laten zien die ik voor Time for Magnolia Challenge blog heb gemaakt. Het is niet de kaart geworden die ik wilde maken, maar door tijd gebrek en omdat dit afdrukje al ingekleurd klaar lag, deze er voor gebruikt. (die andere komt vast nog wel eens langs)
Onze kleinzoon Pascal is 2 augustus jarig en wordt dan alweer 5 jaar, waar blijft de tijd.
De opdracht voor de challenge is "gebruik minimaal twee Magnolia stempels (geen tekst) op je creatie".
Ik heb de 2 stempels gemaskerd en ingekleurd met distress inkt. Het DP is uit mijn restjes bak, dus ik weet het merk zo niet meer. De wolkjes heb ik gesneden met de Silhouette Cameo en iets verhoogd opgeplakt. De letters van zijn naam zijn ook verhoogd opgeplakt. Op de bingo kaart heb ik zijn geboorte datum (2) en leeftijd (5) omcirkelt. Het metalen plaatje links onderdaan komt van een spijkerbroek van mijn man hihihi.
Deze keer ook weer de binnenkant versierd, nog even erop zetten van wie deze kaart komt en klaar is deze verjaardagskaart.
Ik ben met nog een verjaardagkaart voor hem bezig, maar dan een helemaal gesneden met de SC. Wie wil niet veel kaartjes ontvangen op zijn of haar verjaardag, dus hij krijgt er dit jaar twee van ons.
Doen jullie deze keer ook weer gezellig mee met onze challenge en kijk ook eens op het blog wat mijn DT-maatjes aan mooie voorbeelden hebben gemaakt als inspiratie.
Bedankt weer voor het langskomen en tot mijn volgende post.


16 opmerkingen:

  1. Daar zal hij straks maar wat blij mee zijn Sieta, echt top voor een 5 jarige en jij bent heerlijk op tijd klaar!!

    xxx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Sieta, echt een gave kaart voor je kleinzoon, zo'n stoere ridderkaart, de binnenkant is ook erg leuk, zie je de ridder weer terug komen, groetjes en een fijn weekend, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart Sieta, super
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat een geweldige leuke kaart hebt je gemaakt, superstoer hoor. Gefeliciteerd, een hele fijne dag allemaal.
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja wat gaat de tijd toch snel naarmate we ouder worden gaat het steeds vlugger Maar je kaart is heel mooi daar zal hij wel blij mee wezen.
    Leafs Tietje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart heb je gemaakt voor je kleinzoon Sieta. Hij zal daar zeker blij mee zijn. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ooh wat een lieve en toch stoere kaart voor je kleinzoon en wat zal ie opkijken bij het zien van zo leuke kaart!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een mooie verjaardagskaart Sieta.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohh wat een leuk kaartje Sieta,hier zal hij wel heel blij mee zijn.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat is ie weer gaaf Sieta, wat een stoere jongenskaart!


    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg leuk kaartje Sieta, de scrabble letters zijn ook erg gaaf erbij!
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er heel goed uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ontzettend mooie stoere kaart Sieta en prachtig afgewerkt!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow what a Great Card! Loving all those gorgeous Layers!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je kaart is echt helemaal geweldig meis. Echt n stoere kaart ook.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.