Mijn Volgers

dinsdag 9 juli 2013

Besties Vlinderkaart

Hallo lieve bloggers,
Genieten jullie ook zo van deze prachtige zomerse dagen, nou ik wel hoor. 'S morgens op tijd naar buiten en weer laat naar binnen. Maar dat houd wel in dat er dan weinig tijd overblijft om te knutselen.
En zo heeft deze kaart er een tijdje over gedaan om klaar te komen.
De digi die ik gebruikt heb kon je gratis aanvragen bij Noor Design blog en dan moest je er een ( Butterflies) creatie mee maken.
En dit is mijn kaart ermee geworden.

 De digi ingekleurd met distress en H2O. Het DP wat ik gebruikt heb is van Maja Design's "Vintage Basics".
Ook heb ik de prachtige vlinderstans van Joy gebruikt, hij is zo geweldig mooi! Ook twee vlinders uit DP geknipt en een vlinderstans van Memorybox gebruikt.
Verder zit er op de kaart nog een taartrandje, gaas, kant, plakparels, 2 labels gestanst met een Magnolia stans en bloemen van WOC . Nog wat gesso en frantage maken deze kaart compleet. Alle randen weer met de hand gestikt.

Leuk dat jullie even langs zijn gekomen, geniet vooral van het prachtige weer wat wij hebben, want voordat je het weet is het voorbij.
Het is vakantietijd dus ik weet zo niet wanneer ik weer wat heb om hier op mijn blog te laten zien.
Voor allen die op vakantie zijn of nog gaan, een hele fijne tijd met vooral heeeeeeel mooi weer.
Met deze kaart wil ik graag meedoen bij;
Besties Challenge; Fabulous flowers
Noor Design Challenge; Butterflies
Scrapbook Stamp Society; 3 Design
Addicted to stamp; Lots of Layers
AnMa Creatief; Stansen



22 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Sieta, erg mooi deze lieve kleuren ook.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterende kaart, prachtige kleur tinten'
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave kaart, Sieta!! Hij ziet er echt prachtig uit!! Die vlinders zijn zo leuk!!!! Heb toevallig net dezelfde blog layout als jij op mijn blog gezet, ook al zo'n gave!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige kaart Sieta.
    heel mooi bewerkt.
    Ik weet niet of je 3 verschillende design papier hebt gebruikt anders kan je de kaart ook mee laten doen bij
    http://scrapbookstampsocietychallengeblog.blogspot.nl/
    daar heb je ook kans op die mooie prijs van 30.00 dollar.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super gave kaart!
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel lief kaartje Sieta, wat zijn ze leuk he die Besties, je hebt er ook weer zulke mooie dingen bij gezocht, vind ik toch iedere keer weer zo mooi om te zien, ik heb er ook maar een paar klaar gelegd om te kleuren, nu nog beginnen haha, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Sieta, heerlijke kleurtjes!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Absolutely beautiful card Sieta!
    Thank for joining us at ScrapbookStampSosiety Challenge.
    Hugs Kaija DT-member

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaart Sieta, ik vind hem supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje en wat een lieve digi. Geniet van de vakantie en het mooie weer.
    groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is supermooi Sieta. hier is al de creativiteit verdwenen met de zomer, hoop dat hij nog ergens terug te vinden is.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie kaart Sieta en voor zolang het mooi weer is moeten we daar ook van genieten het is maar tijdelijk.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. een prachtige kaart Sieta.
    Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.

    Groetjes Karin DT Member

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtige kaart , zo mooi
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende kaart is dit, erg mooi gemaakt en zo leuk me de details die zo mooi overkomen.

    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw hij is schitterend Sieta!

    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb je een prachtige kaart gemaakt.Bedankt voor het meedoen aan de Amerikaanse Besties challenge

    Groetjes Hanny
    DT Amerika.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt en zo mooi ingekleurd.
    Echt genieten hier op je blog.

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.