Mijn Volgers

maandag 22 juli 2013

H B Birthday

Hallo lieve blogmaatjes.
Nog steeds hebben geweldig mooi weer en knutselen is nu niet echt iets om met dit warme weer te doen.
Maar toch heb ik weer een nieuwe kaart om te laten zien.
En weer heb ik voor dit model de Go Kreate stans gebruikt. Het DP is van Maja Designs
Het afdrukje is ingekleurd met copic markers.
De vlindertjes en labeltje uit het DP geknipt en de grote vlinder is met een stans gemaakt.
Een lintje, bedel, plakparels en bloemen van o.a. WOC.
Verder spreekt de kaart voor zichzelf en houd ik mijn post maar kort.
Leuk dat jullie weer even langskomen en tot mijn volgende post maar weer.
Geniet van het mooie weer.

Deze kaart doet mee bij;
Scrapbook Stamp Cociety; Use a Butterfly
Creative Cutting; Alles mag
AnMa Creatief; Stansen

18 opmerkingen:

  1. Knap hoor ik heb zo'n bewondering voor jullie om te freubelen met dat warme weer,dus petje af Sieta.Wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt,zo stijlvol,en mooi kleur gebruik en vorm,en ik kom ogen te kort,ontdek steeds weer nieuwe dingen.

    lieve groetjes Ju@nita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijk kaartje Sieta, met een hele mooi ingekleurde stempel....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je hebt een prachtige kaart weer gemaakt Sieta.
    Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.

    Groetjes Karin DT Member

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi Het mag hier ook wel een beetje minder warm
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart Sieta, ikl vind het een toppertje
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig, wat een mooie kaart heb je weer gemaakt, mooie kleuren en die lettertjes vind ik erg leuk erop staan. Wat een temperatuurtje he? Maar wel eindelijk zomer waar iedereen zo naar uit gekeken heeft, geniet ervan want het kan hier zomaar weer voorbij zijn.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Sieta, heerlijk kaartje heb je gemaakt, erg mooi papier van Maja, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat een mooie kaart. Heel mooi hoe je al die stansmallen met elkaar gecombineerd hebt. Er komt bij mij echt niets creatiefs uit mijn handen met dit warme weer, dan maar een rondje bloggen onder de parasol. fijne dag nog.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Very pretty card!
    Thank for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge.Hope to see you again next week.
    Hugs Kaija DT-member

    BeantwoordenVerwijderen
  10. erg mooie kaart heb je gemaakt, en tja we zeggen allemaal dat het geen weer is om te knutselen, en toch wordt er veel gemaakt vind ik, ook ik vindt het een leuke bezigheid ook al is het er eigenlijk te warm voor.
    leuk dat je meedoet met de uitdaging van de ccc.
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende kaart. Mooie stansen en kleuren heb je gebruikt.
    Leuk dat je meer doet bij de challenge van CCC, alles mag.
    Groetjes Maria http://kreatiefhoekje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtige geheel! mooie details zitten erop.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig kaartje. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij anmacreatief. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig mooie kaart Sieta.... je creativiteit lijdt niet onder de warmte hihi.... Hele mooie kleurencombinatie en prachtig afgewerkt.
    Gezellig dat je meedoet met de challenge bij CCC en veel succes.
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart Sieta,leuk model.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.