Mijn Volgers

woensdag 14 augustus 2013

Besties kaartje

Hallo lieve blogmaatjes.
Vandaag wil ik jullie weer een Besties kaartje laten zien, heerlijk in pastel kleurtjes gemaakt.
Het afdrukje ingekleurd met copic markers.
Het DP wat ik gebruikt heb is weer van Maja Designs, ik vind dit zo'n prachtig papier, lekkere zachte kleurtjes.
Ik heb stansen gebruikt van Joy, Spellbinders en Marianne Designs.
Weer een enkel randje met de hand gestikt.
Twee kleine vlindertjes uit het DP geknipt even als de label links onder.
Nog twee tickets met een stempel erop, plakparels, knoopjes, bloemen (WOC) en frantage gebruikt.

Deze kaart wil ik mee laten doen bij;

Bedankt weer voor het langskomen en tot mijn volgende post.


19 opmerkingen:

  1. hallo Sieta, wat een schatje weer en wat zijn de kleuren mooi, al die kleine details, knap hoor dat je die zo mooi ingekleurd hebt, groetjes en succes met de challenges, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een plaaaaaaatje Sieta, net als het schattige strandtafereeltje op je vorige kaart!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Sieta, wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt, mooie materialen gebruikt en het ziet er erg mooi uit.

    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super.. een fantastisch mooi kaartje Sieta!
    De kleurtjes zijn ook zoo mooi.

    lieve groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart Tiets, super
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een beauty Sieta, ik vind hem helemaal geweldig, wat een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WOW! Looks really great, amazing design. Thanks for playing with at stamp with fun.
    hugs Clarissa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie creatie is dit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Te gekke kaart. De kleuren, word je lekker vrolijk van.

    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een prachtig kaartje
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow sieta wat een mooi kaartje, echt gaaf en mooie details. Veel succes met de challenges.
    Groetjes Giovanna

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fantastic card Sieta!Thank for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge.Hope to see again next week.
    Greetings Kaija DT-member

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Sieta,

    Wat een lief kaartje en met zulke mooie kleurtjes!!!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik zag hem natuurlijk al voorbij komen op FB, maar molest toch eens wat dichterbij nog kijken, prachtig gemaakt hoor.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt! Prachtig papier inderdaad en past helemaal bij de zomer net als al die schitterende vlinders. Weer een schitterend geheel, SUPER!!

    Leuk dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief!
    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schattige kaart. De kleuren zijn prachtig bij elkaar en je heb hem lekker vol versierd. Daar hou ik wel van. Leuk dat je nogeens meedoet met de augustuschallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Good afternoon sweetie, this is just stunning, I just love your creation, thank you so much for joining us at Wild Orchid Craft's this time, hugs Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.