Mijn Volgers

zaterdag 24 augustus 2013

Challenge #24 Time for Magnolia

Hallo Lieve blogmaatjes.
Vandaag start er weer een nieuwe ( Kerst ) challenge bij Time for Magnolia met de opdracht op je creatie stikranden of getekende stikranden te gebruiken, en natuurlijk een Magnolia stempel. Ik heb mijn randjes allemaal met de hand gestikt.

Het DP wat ik gebruikt heb is van Bo-Bunny, een al wat oudere serie maar nog steeds prachtig om te gebruiken. De sneeuwsterrenrand is een geweldig mooie stans van Joy, 1 keer in het wit en 1 keer in het zilver kleurig cardstock gestanst. Het bingokaartje is een stempel van Joy. De twee losse sneeuwsterren zijn stansen van MD.

Het afdrukje ingekleurd met distress ink.
Doen jullie ook weer gezellig mee, de kerstdagen komen zo langzamer hand in zicht en om geen stres te krijgen aan het eind van het jaar, kan je beter nu al beginnen.
Kijk HIER ook even om te zien wat mijn DT collega's voor prachtige voorbeelden hebben gemaakt.
Je kunt je creatie inleveren tot en met donderdag 5 september 20.00 uur.

Wij willen je ook herinneren aan onze Time for Magnolia Challenge #23 - Sun, Sea and the beach die nog tot 29 augustus 20.00 uur loopt.

Met deze kaart wil ik meedoen bij;
http://tildastown.wordpress.com/2013/08/23/challenge-67-christmas/
http://christmasstampin.blogspot.nl/2013/08/csayl-challenge-30-sweet-inspiration.html

Ik wens jullie nog een fijne dag.

25 opmerkingen:

  1. Echt helemaal supergaaf is dit kaartje,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart, super
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een schitterende kerstkaart Sieta.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Sieta, wat een schattig kaartje en die stikrandjes zijn echt leuk, toch ook maar eens proberen, ik heb de challenge alvast op mijn lijstje gezet. Je papier is ook erg mooi, dat blauw met zilver, echt sjiek, groetjes en een fijn weekend, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sieta,

    Ja ja ik ben er weer na een (te) lange tijd!!
    Jou kaart is super leuk geworden, erg mooi afgewerkt!!! en leuke kleuren!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw Sieta wat een schitterende kaart heb je gemaakt, ik vind hem helemaal super, wat een plaatje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schat van een kaart Sieta ik heb vanmorgen net die ster mallen gekocht het begint weer hahahah

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg mooi Sieta! Ook ik heb de stermallen van Joy gekocht, ze zijn zo mooi.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een hele mooie kaart heb je gemaakt Sieta, mooie blauwtinten. Fijn weekend, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart weer Sieta, en je blog ziet er ook weer zo mooi en vrolijk uit.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Sieta, mooi met deze kleuren en al die prachtige sneeuwsterren.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende kaart Sieta,lekker veel stanzen gebruikt en deze afbeelding van Tilda is nog 1 van mijn favorietjes.

    lieve groetjes Nit@

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi gedaan, toppie creatie.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Sieta

    Wat een werk heb je er van gemaakt maar het resultaat mag er zijn, het ziet er schitterend uit!
    Fijne zondag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This is beautiful! Absolutely beautiful! Thank you so much for sharing this with us at Tilda's Town! Good luck and I hope to see you back next Friday for a new challenge!
    Rene :D

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind hem schitterend Sieta, echt gaaf!

    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. This is so stunning!! Gorgeous papers and I love all those snowflakes; they are so elegant. Thanks for playing with CSAYL.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. thanks to join the fun with our inspiration challenge at CSAYL this week Sieta, your card is gorgeous and so cute with wonderfull embellissements, hope to see you next time, biz

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beautiful Tilda coloring! Gorgeous Winter creating! So glad you linked up to Tilda's Town Challenges! Thanks for playing!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gorgeous Christmas card, thanks for joining us at Tilda's Town this week.
    Teresa x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Looove your Layers and Snowflakes! Gorgeously coloured Image too!

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.