Mijn Volgers

maandag 19 augustus 2013

Hugs

Hallo lieve bezoekers van mijn blog.
Fijn dat jullie weer even de moeite nemen om hier langs te komen en mijn creatie te bewonderen.
Ik ben maar weer eens met een Besties afdrukje aan het werk gegaan.
Het grootste gedeelte ervan had ik al een tijdje ingekleurd (copic markers) en de rest heb ik vandaag gedaan. Pfffff wat een regen is er gevallen zeg, maar wel heerlijk weer om te knutselen.


Deze kaart heb ik naar aanleiding van de sketch bij MBDGD gemaakt.
Erg leuk om weer eens volgens een sketch te werken.


De volgende materialen heb ik gebruikt.
Afdrukje Besties
Copic markers;
E 50, 51, 53, 57, 93
B 23, 24, 26, 93
R 81, 83, 85
Craft Cardstock
Blauwe Cardstock
DP Maja Designs "Creadiem"en "Vintage Spring"
Frantage
Opaque pen "white" (voor de stipjes)
Stansen van Spellbinder "ovaal en scallop ovaal"
Wondgaasje
plakparels
Letter blokjes
Poststempel MD
Bloemen van WOC
Alle randjes aangezet met distress ink 'Walnut stain"

Met deze kaart wil ik graag meedoen bij;

 Ik wens jullie allemaal nog een fijne dag en er komt de komende dagen mooi weer aan, dus dat wordt weer genieten.


18 opmerkingen:

  1. Wat ben je snel met je prachtige kaart, leuk dat je meedoet aan de challenge van het My-Besties Dutch Girls blog.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Sieta, mooi ingekleurd!
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,
    Prachtig kaartje, mooi gekleurd en mooi geheel.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi mooi ingekleurd hoor. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schitterend kaartje leuke details heb je gebruikt.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een plaaaaaatje Sieta, mooie kleurtjes en details!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig kaartje.
    Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een supermooie kaart heb je gemaakt Sieta, ik vind hem prachtig. Top.
    Superleuk dat je meedoet aan de challenge van My Besties Dutch Girls, dank je wel en veel succes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi kaartje Sieta, lief stempeltje. Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind je kaartje prachtig Sieta!

    groetjes,Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, what great design and what a lovely card you made!
    Thanks for sharing with us at OneStopCraftChallenge :-))
    Hugs, Andreja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Sieta,

    wat een mooie kaart weer met veel leuke details, genoeg te zien, erg leuk.
    Gezellig dat je meedoet aan de challenge van My Besties Dutch Girls.
    Veel succes en we hopen dat je de volgende leuke challenge ook weer meedoet,

    creatief liefs,

    Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je dit MOOI gedaan zeg! Prachtig resultaat.
    Dank je wel voor deze DCL-bijdrage.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw wat een supergave kaart Sieta, leuk dat je meedoet met de challenge van My Besties Dutch Girls, succes!

    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wonderful coloring with the Copic Markers. I read your list of supplies but couldn't figure out what you used to make the white splatters on the image. Are you willing to share? It could be listed but my translation may not specify. Thanks so much.

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.