Mijn Volgers

zaterdag 31 augustus 2013

Tilda met vlinder

Goede morgen hobby maatjes.
Vandaag start er bij Time for Magnolia weer een nieuwe challenge en deze keer is de opdracht erg gemakkelijk namelijk alles mag.

Deze Tilda had ik al een tijdje ingekleurd liggen, dus ik weet zo niet meer welke kleuren  ik precies ervoor gebruikt heb, maar hij is weer met copic markers gekleurd.
Op deze kaart heb ik de Joy stans gebruikt die ik met een challenge op het Noor blog heb gewonnen.

Het afdrukje heb ik uitgeknipt en verhoogd opgeplakt.
Verder heb ik gebruikt;
Wit en blauw/groen cardstock
Go Kreate stans
Cocip markers
DP Makingmemories
Kant
Vlinder stans Joy
Vlindertjes uit DP geknipt
Label
Splitpennetje
Lint
Taartkleedje
Plakparels
Bloemen WOC
Ik wens iedereen een fijn weekend.

21 opmerkingen:

  1. Wauwwwwww wat een hele mooie kaart sieta, leuk stans heb je gebruikt. Fijne avond, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een plaatje, heerlijke kleurtjes!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schitterend kaartje Sieta, heel erg mooi.
    Liefs ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Sieta,

    Wat een schitterende kaart super mooi van kleur!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het is een heel mooi kaartje geworden Sieta.
    Bedankt voor het meedoen bij Nadia’s challenge.

    Groetjes karin


    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat schitterend gemaakt Sieta en mooie kleuren heb je gebruikt, prachtig!

    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is echt heel erggggggggggggg mooi

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje weer Sieta.
    Liefs, Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt prachtig Sieta, en de kleuren die hebt gebruikt zijn ook zo mooi! Leuk dat je meedoet bij Nadia's challenge. Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw Sieta, wat een mooie kaart. Leuk model er er zijn zo veel mooie details te zien.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Sieta, heel mooi gedaan, ook het model vind ik mooi. Bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij Tilda's Town deze week.
    Groetjes Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. A fabulous card... perfect image for our Garden challenge!

    Thanks for sharing at Anything Goes this time..

    Christine x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende kaart en bedankt voor je deelname bij Nadia's challenge.
    Grtjs Cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful card! Thanks for participating in the www.7kidscollegefund.com challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Sweet card! Thanks for participating in the www.7kidscollegefund.com challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is dit een mooi geheel geworden. prachtig. Bedankt voor het meedoen met Nadia's challenge. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Sieta , ik heb hier nog niet op jouw kaartje gereageerd .... hij is super mooi !! Ik vind de kleuren erg mooi. En Tilda ziet er schattig uit ; leuk dat verhoogd opplakken. Beetje 3d effect. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gorgeous! I Love the layers and colors! Thank you for joining us at the www.7kidscollegefund.com challenge! Hugs, Rosie

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.