Mijn Volgers

zaterdag 28 september 2013

Challenge # 29 Time for Magnolia

Hoi hoi allemaal.
Vandaag start er weer een nieuwe challenge bij Time for Magnolia en de opdracht is deze keer "maak een insteekkaart". Dus een kaart die je in een andere kaart kan steken.
En dit is mijn voorbeeld geworden.

Ik heb een kaart gemaakt met een rits erin verwerkt. Het was even passen en meten maar het is volgens mij aardig gelukt.
Deze kaart heb ik vrij rustig gehouden. 

Hier zie je dat er een kaart inzit.

En dit is de insteekkaart geworden. Ook deze heb ik rustig gehouden.
Deze magnolia en de vogeltjes (ook van Magnolia) heb ik ingekleurd met copic markers. De vogeltjes uitgeknipt en verhoogd opgeplakt.
Deze kleurnummers zijn ervoor gebruikt.
E 31-33-50-51-53-95
RV 919395
C 1
De volgende materialen heb ik nog gebruikt;
DP Maja Design
Hartlabel Magnolia
Cheery Lynn doily dies
Memory box stans (vlinder)
MS pons
Crealies randstans
Spellbinders
Rits
Frantage
Parelketting
Hotfix parels
Plakparels
Lint 
Kant
Bloemen WOC
Alle randjes gestikt, oud gemaakt  en voorzien van distress inkt walnut stain.

Hier nog even de kaart zonder de insteekkaart.
Doen jullie ook weer mee met deze challenge, voor meer inspiratie kan je even HIER kijken wat mijn DT collega voor moois gemaakt hebben.

Deze kaart doet mee bij,
 http://youmeandmagnolia.blogspot.nl/2013/09/challenge-19-with-all-my-love.html


Bedankt voor het langskomen en nog een fijn weekend.


19 opmerkingen:

  1. Had het op het blog al gezien maar Sieta wat is dit weer een geweldige creatie met die rits en al het andere moois, je bent een ster!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wowwwwww wat is die leuk Sieta met die rits echt schitterend
    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hele mooie kaart, erg leuk met de rits

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi sieta
    zag je kaart op het challengeblog en vond het heel bijzonder zoals je hebt gewerkt met een rits,ziet er echt heel lief uit!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi Sieta! En wat leuk gedaan met die rits.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart, gaaf zo met die rits! Heel mooie ingekleurd, zo zacht!
    Liefs Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtige kaart,jij gebruikt altijd zo'n mooie kleurtjes voor je kaarten, en wat een leuk idee met die rits
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend Sieta, zo gaaf met die rits, echt top gedaan.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kaartje! Dank je voor je deelname bij YMAM!
    XoxoAnnette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig gemaakt Sieta ben helemaal weg van de rits erop staat ook al lang op mijn verlanglijstje.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, dit is fantastisch mooi gemaakt!
    Fijn weekend, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi gedaan, ziet er perfect uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart Sieta, en dat ritsje zooo mooi.
    Leuk dat je meedoet met de challenge bij YMAM.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hij is echt prachtig, maar ik zie geen harten of iets van with all my love, bedankt voor het meedoen bij YMAM

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh waaw wat ontzettend knap Sieta !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtig kaartje Sieta!
    Super leuk die rits ook.
    Liefs Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk met die rits!
    Wat kun jij goed kleuren zeg! mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.