Mijn Volgers

woensdag 25 september 2013

Een Besties label

Hoi hoi lieve blogmaatjes.
Vandaag wil ik jullie een nieuwe Besties creatie laten zien.
Deze week viel ik bij 2 challenge blogs in de prijzen, bij My Besties Dutch Girls  de 3e prijs en bij My Besties USA kwam ik als winnaar uit de bus. Alle twee met mijn winter Besties.
En hoe leuk is het dan om in totaal 7 digi's te mogen uitzoeken.
Dit is een digi die ik als eens eerder gewonnen had en nu dus gebruikt heb voor deze label.
Het afdrukje is ingekleurd met distress inkt en H2O en daarna gemat op craft cardstock. Het randje met borduurgaren gestikt en op de rand nog eens stickles gedaan.
Verder heb ik gebruikt;
Een vergrote Magnolia label
Craft cardstock
Wit en paars cardstock
DP Maja Design
Taartrandje
Klok-stans TH
Ticket stempels
Stukje paars gaas
Plakparels
Lintjes
Bloemen van o.a. WOC
Vlindertjes + hart gemaakt van MS klei
Craft Label
Met deze kaart wil ik meedoen bij;

Bij deze wil ik jullie nog bedanken voor alle leuke reacties die ik heb gekregen op mijn vorige kaart.
Nog een fijne woensdag en tot mijn volgende post.

23 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige label je maakt zekers een goede kans om te winnen ik vind het een snoeppie

    Liefs nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toppertje Sita, wat een hele mooie labelkaartje. Gefeliciteerd met het winnen van de Betsie's

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie hier wel een winnend kaartje in.
    Wat een gave stempel.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi sieta
    nou je bent met je prachtige kaarten echt een mazzelkont,hihi zoveel van die leuke besties winnen,GEWELDIG!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Sieta, mooie details en natuurlijk weer super ingekleurd.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dit weer schitterend gemaakt Sieta, ik vind het fantastisch.
    Superleuk dat je meedoet aan de challenge van My Besties Dutch Girls, dank je wel en veel succes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben je er klaar voor om er nog een stel uit te kiezen??? Dit is ook weer een beauty die gaat scoren Sieta........kan niet missen!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sieta, en nu laat je alweer zo'n beauty zien.Mooie kleuren heb je gebruikt en dat hart van klei is echt súper. Leuk dat je meedoet aan de challenge bij My Besties Dutch Girls, veel succes,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Sieta, gefeliciteerd met je prijzen super joh.
    Ook deze is weer heel mooi geworden. Heel mooi ingekleurd .
    Groetjes Lilian.
    Dt member MBDGD

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd Sieta, hoe leuk is dit dan toch! Fijn om verschillende afdrukjes te hebben, dat is toch wel zo fijn om niet steeds hetzelfde in te hoeven kleuren. Dit is weer een plaatje, prachtig gemaakt weer en die spulletjes van klei gemaakt zijn superleuk.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Your card is smashing! Love all the details on it!

    Thanx for joining us at My Besties Norge
    We wish you the best of luck, and hope to see you back next time!

    Hugs
    Eva Gro
    DT member at My Besties Norge

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Sieta
    gefeliciteerd met je prijzen dit is ook weer een prachtige kaart
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Sieta en leuk dat je mee doet met onze challenge op het Duymelot blog.
    Groetjes margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. amazing card ♥ Beauiful coloring and lovely soft colors.
    Thanks for playing at My Besties Norge
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende creatie Sieta! Ik vind de kleuren ook zo mooi en je hebt zo prachtig gekleurd. Leuk dat je meedoet bij my Bestie Dutch Girls designs. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige label, bedankt voor het meedoen aan de My-Besties-Dutch-Girls challenge.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Sieta wat een parchtig label heb je gemaakt en wat leuk dat ie meedoet met de challenge op het HHblog!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Sieta, wat een schatje weer,
    je hebt het kleuren met de H@o goed in je vingers. mooi gedaan hoor.
    gr Lilian DT member

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Sieta,

    wat een mooie kaart weer enje schaduw achter de My Bestie, zo subtiel, erg mooi.
    Gefeliciteerd nog met je 7 digi's, helemaal leuk he?

    Groetjes,

    Mary

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.