Mijn Volgers

zaterdag 21 september 2013

Geen witte maar roze Kerst........kaart

Hallo lieve bezoekers van mijn blog.
Ja jullie lezen het goed, deze keer wil ik jullie een roze Kerstkaart laten zien.
Vandaag begint er weer een nieuwe Kerst-challenge bij Time for Magnolia en de opdracht deze keer is "maak een roze "Kerst" creatie met knopen en natuurlijk een Magnolia stempel erop".

En dit is dan mijn voorbeeldkaart geworden, lekker in het roze. Eerst had ik zoiets van een roze kerstkaart, nou niet echt mijn smaak, maar nu hij klaar is mag hij er best zijn vind ik. Het is niet 1,2,3, een kleur die je kiest voor zo'n kaart. Maar het is een erg leuke uitdaging om er wat van te maken.
Dus ik zou zo zeggen, laat je uitdagen en doe gezellig met deze challenge mee.

Het afdrukje heb ik wederom ingekleurd met copic markers en de volgende kleuren heb ik ervoor gebruikt.
E 11-13-15-31-33-35-50-51-53
R 11
RV 10-13-21
Y 06
W 00-0-1
Craft en roze cardstock
DP van Maja Design "Vintage Spring" Basics
Spellbinders "Floral Ovals"
Vlinderstans van Joy
Stickles "Fruit Punch"
Bloemen WOC
Knoopjes 
Frantage
Randjes met de hand gestikt.
Kijk ook even HIER om te zien wat mijn DT collega's voor prachtige voorbeelden hebben gemaakt.

Hou je van een uitdaging, doe dan mee en wij komen graag bij je langs om je creatie te bewonderen.
Ook loopt er nog een challenge met de opdracht om GEEN Design papier op je creatie te gebruiken. Hiervoor kan je heel gemakkelijk je embossing stencils gebruiken. Ook een achtergrond stempelen is een leuke optie. Of maak hem gewoon clean and simple. Zo zie je maar dat er veel mogelijk is als je geen DP mag gebruiken.


24 opmerkingen:

  1. hoi sieta
    nou jou roze kerstkaart is wel een schatje geworden vind het erg lief en mooi!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi gemaakt, bedankt voor het meedoen bij YMAM

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kerstkaart heb je gemaakt en helemaal in mijn kleur, super vind ik hem Sieta.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart Sieta en ik vind het roze juist heel leuk .

    Ik ga je even mailen wou je wat vragen

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja waarom niet, wat mij betreft kan je een Kerstkaart in elke kleur maken.
    Zij is beeldschoon Sieta, net zo beeldschoon als je kleinzoon Dylan....wat een mooie naam.
    Liefs ghea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow wat heb jij er een schitterende kaart van gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Utterly gorgeous - thanks for entering my CHNC challenge 143 (please put a link within your blogpost) - you could also enter this into my CHNC challenge extra for September - I'd love to see it there too. x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schitterende kaart! zo lieve en een schattige uitstraling heeft dit kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk kaartje Sieta! En wat een leuke challenge.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. och wat een schatje een heel mooi en lief kaartje Sieta.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende kerstkaart, wel apart zo in het roze, en heel erg apart, zo zie je maar dat je niet altijd de traditionele kleuren hoeft te gebruiken
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk, een roze Kerstkaart! Ik vind hem fantastisch, hou er wel van en vind deze dan ook schitterend gemaakt.
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Love the colour scheme, such a different take on Christmas

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Eine bezaubernde Karte mit einem süßen Motiv und die Schneeflocken sind toll. Danke für deine Teilnahme bei CSAYL. Liebe Grüße Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind het een heel lief kerstkaartje zo in het roze!! Mooi hoe je alles hebt gecombineerd!!

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een prachtige roze kerstkaart! het heeft een hele mooie zavhte uitstraling! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schitterende kaart Sieta, prachtige kleuren , materialen en een super lief stempel, al met al een toppertje!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gorgeous!! Love the soft pinks and all your gorgeous dies! Thanks for playing with CSAYL.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. This is so pretty - thanks for sharing this gorgeous card for CHNC challenge extra for September - hope to see more of your Christmas loveliness soon. x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Adorable card, and I loive those dies!

    Thanx for joining us at My Besties Norge
    We wish you the best of luck, and hope to see you back next time!

    Hugs
    Eva Gro
    DT member at My Besties Norge

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Sieta , ik vind je roze kerstkaart erg mooi !! Leuk dat je meedoet bij DML. Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Superschattig! mooie compositie, vooral met de bloemetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.