Mijn Volgers

zaterdag 30 november 2013

Candy

Dit bericht blijft bovenaan staan, scrol voor nieuwere berichten naar hieronder.

Hoi hoi
Zoals de trouwe volgers van mijn blog inmiddels weten, geef ik ook dit jaar weer een Sinterklaas Candy weg aan één van mijn trouwe fans.
Ik waardeer het enorm dat jullie regelmatig langskomen en ook nog de moeite nemen om een reactie achter te laten.
Zelf weet ik maar al te goed hoeveel tijd daarin gaat zitten en mij lukt het haast al niet meer om dat te doen wegen tijd gebrek.
Daarom dus weer een bedankt candy van mij voor jullie.
Het enige wat ik van jullie vraag is om bovenstaande afbeelding op je blog te plaatsen en terug te linken hierheen.
Natuurlijk volger te zijn van mijn blog.
En een reactie achter te laten op deze post als je mee wilt doen.

Deze candy loopt t/m 30 november en 1 december trek ik de winnaar, zodat ik de prijs op tijd voor Sinterklaas zijn verjaardag op kan sturen.


34 opmerkingen:

  1. Wat leuk een verrassings- Candy, Ik doe daar heel graag aan mee, ik hou wel van verrassingen
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O Wat gaaf, ik heb net zelf mijn blog 1 jaar dus heb het van jou nog niet eerder gezien. Wel heel leuk dat je dit gaat doen en ik doe heel graag mee. Ik ga nu de link naar jou blog met candy op mijn blog plaatsen.
    fijne avond, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben de eerste, zal wel komen doordat we Stadjers zijn hihihi!!
    Jammer dat je zo druk bent en we zo zelden iets van je horen maar gelukkig laat je wel vaak mooie creaties zien waar we van kunnen genieten Sieta!! Leuk dat je weer vor Sint speelt, doe graag mee!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dit leuk Sieta en ik hou wel van verrassingen, zeker rond St Nicolaas!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat toppie dat je weer zo'n mooie candy wilt weggeven Sieta, het geeft inderdaad veel tijd om op elke kaart te kunnen reageren, dat merk ik ook en daarom kijk ook alleen maar even... Je maakt trouwens prachtige lay-outs ...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Sieta,ik doe heel graag met jouw candy mee.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hallo Sieta, wat een leuk idee, ik ben nog niet zo heel lang volger dus voor mij een verrassing, natuurlijk vind ik het leuk om mee te doen en zet ik jouw candy op mijn blog en je hebt gelijk, als je trouw wilt volgen kost dat best veel tijd maar het is toch ook weer erg leuk om een beetje bij te blijven en reaktie's te lezen en te krijgen, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou dat snap ik wel hoor, ik heb zelf ook niet zoveel tijd.
    Ik doe graag mee met je candy, een kadootje is altijd leuk toch?
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een super leuk plaatje heb je opgezocht voor je candy.
    Doe heel graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Sieta
    Leuk dat je een sinterklaas candy weg geeft, dat is weer eens iets heel anders en natuurlijk wil ik wel mee doen.
    Ben al een tijdje je volger en vind het super dat je me zo goed op weg geholpen heb met mijn blog layout. Dat mag ook wel eens gezegd worden want je steekt er toch een heleboel tijd in.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat super gaaf weer Sieta.
    dat is heel lief van je doe graag mee met de candy en bedankt voor deze kans.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Sieta, wat leuk dat jij voor sinterklaas gaat spelen. Heel herkenbaar dat het achterlaten van reacties zo'n tijd kost. Ik ben al heel lang volger bij je en zie al jouw mooie dingen voorbij komen, maar ook hier ontbreekt vaak de tijd. Ik hoop dat ik dan toch gewoon mee mag doen.
      Groeten, Aartje

      Verwijderen
  12. Leuk een surprise !
    En ja, bloggen en blogs volgen kost veel tijd.
    Zelf loop ik 1x in de 2 of 3 dagen een aantal blogs langs, om wat bij te lezen.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een lief gebaar, ik kom zelf ook altijd tijd te kort, en is de keus maak ik een kaartje of breng ik een bezoekje
    langs de blogs. Soms is het alle twee een beetje.....ik doe vreselijk mijn best.
    Ik doe heel graag mee.
    Liefs Ghea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk Sieta dat je een Sinterklaas candy weggeef.
    Mij ontbreekt het ook wel eens aan tijd maar ik probeer toch regelmatig eens langs te komen we hebben het druk druk druk.
    Ik doe graag mee.
    fijne dag groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Oma Sieta,
    Wat leuk zo'n Sinterklaas-Candy. Ben een fanatieke volger sinds geboorte van Dylan ( kraamverzorgende toen)en kom er leuke en inspirerende dingen op je blog tegen. Wil graag een gokje wagen.

    Groetjes aan iedereen, Marja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps, er ging even iets fout.
      Hoi Marja, leuk een berichtje van jou te lezen. Jammer dat ik niet even afscheid van jou kon nemen bij Cynthia. Het was behoorlijk balen dat jij niet weer kon komen. Hopelijk heb jij je draai weer gevonden en kan je doorgaan waar je zo plotsklaps mee moest stoppen.
      Lieve groetjes van Cynthia, Ronald, Pascal en Dylan.

      Verwijderen
  16. Hallo sieta.
    Ik wil ook wel heel graag een gokje wagen. Ik weet nog wel dat ik vorig jaar ook mee gedaan heb. Maar niet gewonnen. Nieuwe ronde nieuwe kansen. En ik ben dol op verrassingen. Ik vvolg je graag.
    Liefs alice

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nou ja zeg, ik volg je al heel lang op je layout blog en kom er nu pas achte dat je ook een kaartenblog hebt. Schaam me diep dat me dat nooit is opgevallen. Ben inmiddels je blog doorgeweest en wat heb ik veel moois gemist. Dus hier snel volger geworden en echt niet voor de candy, want doe bijna nooit mee aan candy's. Maar ik wil hier wel een gokje wagen.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Sieta
    Wat geweldig leuk een sinterklaas Candy, ik wil graag een gokje wagen.
    Ook mij ontbreekt het vaak aan tijd om een berichtje achter te laten( dus heel herkenbaar)
    Maar ik volg en zie al je mooie creatie wel langs komen!!
    En ook nog een dank je wel dat je iedereen die met een blog probleem zit helpt.
    Lieve groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk, leuk, leuk. Ik wil wel een extra cadeautje van de Sint. Ik volg je al heel lang en inderdaad jouw tips zijn soms heel erg handig.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi
    wat een leuk blog heb je zeg.
    Kwam via monigue bij je terecht en natuurlijk je volger geworden.
    Zou het leuk vinden als je ook eens bij mij komt kijken.
    Ik waag graag een gokje mee als dat mag als nieuwe volger.?
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Sieta,
    Ik ben nog niet zolang volger van je.
    Ik doe graag mee met je candy, leuk!!!
    Alvast bedankt voor deze kans. en ik zet hem in mijn sidebar.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Sieta, wat leuk, een Sinterklaascandy! Gelukkig dat jij Sinterklaas niet opgeeft! Ik ook niet hoor! Peins er niet over, Sinterklaas hoort erbij, mét Zwarte Pieten. Ga je afbeelding op mijn blog plaatsen. Nu ff op je blog neuzen. Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Sieta,

    Leuk een verrassingscandy. Il wil graag meedoen.

    Groeten Astrid JAcobs

    BeantwoordenVerwijderen
  24. hoi Sieta.
    spannende om zo een candy weg te geven.
    wat zal er in zitten.
    wij willen graag mee doen.

    groetjes Martha en Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Sieta,
    Leuk deze candy en doe graag mee.

    Groetjes Merian

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Sieta , ik snap helemaal wat je bedoelt . Ik kan ook niet altijd meteen iemand z'n blog terug bezoeken , ook al zou ik dat graag willen. Lief dat je daarom een candy weggeeft !! En ik doe graag mee. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat is dit leuk Sieta dat je een sinterklaas Candy weggeeft. Het is inderdaad moeilijk om elke dag alle blogs te bezoeken, dat lukt mij momenteel even niet maar wil dit zo snel mogelijk weer gaan doen.
    Ik volg je al een hele tijd en heb ook je sinterklaas Candy op mijn sitebar geplaatst
    nog een fijn weekend, groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Alleen al om dat gave plaatje wat je voor de candy hebt gebruikt wil ik graag mee doen.
    Ga hem nu gauw op mijn blog zetten.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik wil graag mee doen. Ik herken het probleem. Het kost enorm veel tijd bij iedereen langs te gaan en niet alleen te kijken maar ook een berichtje achter te laten. Ook ik heb tijden dat het mij echt niet lukt. Maar ik kijk dan meestal wel even terug naar de gemaakte kaarten.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Sieta wat leuk dat je een candy weggeeft, en voor de winnaar is het een grote verrassing. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Heel erg leuk dat je opnieuw een candy verloot! Ik volg je blog reeds en er staat een link in m'n sidebar . Groetjes en een prettig weekend gewenst, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat leuk een candy. Heb eindelijk met jouw hulp ook mijn blog kunnen opzetten.
    Natuurlijk ook je candy vermeld.

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.