Mijn Volgers

zaterdag 19 oktober 2013

Challenge # 32 bij Time for Magnolia

Hoi hoi bloggers.
Vandaag begint er weer een nieuwe (kerst) challenge bij Time for Magnolia, en de opdracht is deze keer "gebruik een doily" en natuurlijk een Magnolia stempel.
Dit is dan mijn voorbeeldkaart geworden.
Deze schattige Tilda heb ik ingekleurd met distress inkt en H2O en wat stickles op de vleugeltjes.
De kaart zelf is van lichtblauw cardstock waarop ik DP van Maja design heb verwerkt. De randjes weer met de hand gestikt. De doily is een stans van Cheery Lynn. En natuurlijk weer de prachtige Noor sneeuwsterren rand gebruikt.
Verder heb ik gebruikt;
Frantage
Houten sterretjes
Plakparels
Kerstboom stans van MD
Wondgaas
MS klei voor de vlinder en het lijstje
Tekststempel
Bloemen van WOC
Wil je weten wat mijn DT collega's aan prachtige voorbeelden hebben gemaakt, kijk dan vooral even hier.
Bedankt dat jullie weer even gezellig langs komen.
Ik wens iedereen een gezellig weekeind en tot mijn volgende post.


26 opmerkingen:

  1. Oh my this card is fabulous!
    Thank for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge
    Greetings Kaija DT-member

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Sieta, mooi in deze zachte blauwtinten. Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fabulous image and I love your use of two colours. Thanks for joining us at TPS, good luck with the challenge. hugs Shirleyxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous!!!! Thank you so much for sharing this beauty with us at Tilda's Town! Good luck,
    Rene ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje Sieta!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een lief en mooi kaartje Sieta.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het is een mooie kaart Sieta.
    Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.

    Groetjes Karin DT coördinator


    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Sieta, ik vind hem supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. OO Ik vind dit toch zo'n schatje. Wat heb je dat lijstje mooi verwerkt op de kaart, ik heb ze ook al gemaakt maar er nog niets mee gedaan, vind ze best groot maar als ik het zo op je kaart in zijn geheel zie is het prachtig.
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhh wat heb je er weer een mooie creatie van gemaakt Sieta,klasse hoor.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heel mooi ,bedankt voor het meedoen bij YMAM

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi sieta
    wat een prachtige kaart en zeker met dat lijstje en vlindertje van klei en dank je voor het meedoen bij YMAM
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende kaart, Sieta!
    Groetjes, Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is het weer een beauty Sieta!!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gorgeous card, thanks so much for playing along with our 2 colour challenge at The Paper Shelter.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. What a stunning card, I love all the details and especially the cute mini stars. Thank you for joining the ATSC. Hugs Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hoi Sieta, nog steeds blij dat je mijn blog hebt aangepast het is ieder dag een feest om erop te kijken!! Ik zag dat je zelf ook kaarten maakt en ook nog hele mooie ook. Dit kaartje is geweldig goed gelukt. Mooi gedaan hoor

    liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gorgeous card...love all your details! Thank you so much for joining us at LHoSM this week.

    Hugs
    Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Adorable Tilda creating Sieta! She's a doll! So glad you linked up to Tilda's Town Challenges! Thanks for playing!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gorgeous card Sieta!! Tilda is so cute! Details adorable!
    Thank you for joining us at LHOSM this week!
    Hugs, Barbara GR

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Sieta,
    wat een heerlijk kaartje is dit zeg! Ik heb je mijn nieuwsbrief opnieuw verzonden, maar nu met foto's. Veel leuker!
    Ik neus nog even snel verder op jouw blog!
    Hartelijke groetjes,
    Karin Joan

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.