Mijn Volgers

donderdag 3 oktober 2013

Deze keer even geen kaart maar.......

Hallo lieve blogmaatjes.
Vandaag een kort blogberichtje. Ik wil jullie even laten zien wat ik gemaakt heb.
Het is een bureaustander geworden, zo leuk om te maken.
Voor zoiets is het DP van Pion geweldig mooi om te gebruiken.
Ik ben begonnen met donker rood cardstock, daarop wit en craft cardstock gemat en toen een vel DP.
Dit alleen was al mooi om te zien.
Het doosje is een theedoosje, beplakt met DP. Rechts een keukenrol er in, ook beplakt met DP en links heb ik zelf een houdertje gemaakt van cardstock.
In het houdertje voor de notitieblaadjes zit printpapier, 4 stukjes uit 1 A 4tje.
Zelf gooi ik n.l. nooit geprint papier, wat ik niet meer nodig ben, of de nota's van de webshops weg, zo zonde want de achterkant is nog prima te gebruiken om notities op te maken of je stempels op uit te stempelen.
De vlindertjes zijn uit DP geknipt en de bloemen zijn van WOC.

Ik wens jullie allemaal een fijne dag, geniet van het mooie maar frisse weer. Het is hier in Groningen op dit moment maar 5 graden, maar we hebben wel een strakke blauwe lucht.


20 opmerkingen:

  1. Dat ziet er geweldig uit Sieta, prachtig!!
    Liefs, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit een supermooie creatie voor op je bureau, Sieta.
    Het Pion papier is er inderdaad heel geschikt voor.
    Echt heel mooi!

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gemaakt, Sieta.
    Ook je vorige kaart is erg mooi geworden en zo leuk met die rits.
    Groetjes, Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is echt heel gaaf gemaakt, schitterend!!, groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige creatie. Helemaal top zo iets moois op je bureau. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave creatie, ik vind het een toppertje
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha super creatieve stadjer, wat heb je wer iets schitterends gemaakt Sieta.....een pronkstuk op je kamer!!! De hele week al van die strakblauwe zomerluchten maar als je buiten komt valt het vies tegen met die poolwind!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhh prachtig Sieta zo mooi gemaakt .Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Sieta,

    Geweldig zoals je dit gemaakt hebt, wat een mooi papier en zo mooi benut ook zodat het prachtig uitkomen. Ik weet zo 1 2 3 niet meer waar maar jij hebt ergens een blog erg mooi veranderd, geloof van Magnolia?
    We zijn denk ik van dezelfde generatie haha, ik gooi papier wat verkeerd geprint is of nota's ook niet weg en gebruikt ze ook om op te stempelen.
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig Sieta! Wat zal dat mooi staan op je bureau!
    Liefs Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Sieta

    Wat is dit mooiiiiiiiii en wat een prachtig papier is dat je hebt het schitterend gemaakt

    Liefs Van Nellie en nog dank voor je hulp

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg leuk en mooi heb je er lang plezier van . Overigens zag ik weer een hoop leuke kaarten op je blog. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi gemaakt Sieta, en het staat nog mooi ook.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig Sieta. Je kaart met de rits is ook erg mooi.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  15. o wat gaaf Sieta heel erg mooi gemaakt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk idee! Inderdaad dat Pionpapier is hier zo mooi voor, zo lekker romantisch!!
    Liefs Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Sieta,

    Wat heb je dit super mooi gedaan, het is een geweldig eindproduct!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Echt super, wat mooi zeg !!
    heel leuk gemaakt.

    Groetjes Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.