Mijn Volgers

zaterdag 16 november 2013

Challenge #36 Time for Magnolia

Hoi hoi lieve blogmaatjes.
Vandaag laat ik jullie weer een kerstkaart zien die ik gemaakt heb voor de kerst challenge bij Time for Magnolia, die vandaag van start gaat.
De opdracht is om een kerstkaart (creatie) te maken in niet traditionele kleuren, dus geen rood/groen/goud en met natuurlijk een magnolia stempel erop.


Ik heb gekozen voor de kleuren blauw en bruin, vind ik zelf een erg mooie kleurcombinatie.
Ik heb een oudere stempel van magnolia genomen, uit de Santa Collection 2008, en hem ingekleurd met distress inkt.
De kaart zelf is van wit cardstock en daarop heb ik blauw cardstock gemat. Daarop DP van Maja Design en de randjes daarvan oud gemaakt. Daarop weer wit en  craft cardstok met DP wat ik ook weer oud gemaakt heb. Alle randjes weer met de hand gestikt.


Verder heb ik gebruikt;
Wondgaas
Bingo stempel van Joy
Poststempel van Marianne Design
Gesso
Bolletjes lint
Bloemen van WOC
Stickels
Kant
Blaadjes en sterretjes van MS klei
Embossingpoeder

Doe gezellig mee met deze challenge, dan heb je alvast ook alweer een kerstkaart klaar.
Bedankt voor jullie bezoek, een fijn weekend en tot mijn volgende post.


16 opmerkingen:

  1. Wat is deze mooi!!
    Zulke mooie kleuren...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Sieta, wow, je kaartje is super mooi geworden en wat een mooie kleurencombi. Met de hand gestikt, wat een werk.
    Nog een fijn weekend.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sieta, Wat een prachtige kaart!
    De kleuren zijn inderdaad geweldig en heel goed te gebruiken voor kerstkaartjes. Dat laat je hier wel zien!
    Liefs Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje; mooie kleurencombi. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw prachtig Sieta, erg mooie combinatie met het blauw/kraft.
    Fijn weekend, gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een prachtige kaart in mooie kleuren Sieta.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuk kaartje zo zacht van kleur
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wowww, wat vind ik dit mooi!!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een hele mooie kaart weer Sieta, mooie kleuren combi inderdaad.

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. OOO die stempel is prachtig. ik ken die helemaal niet, denk dat ik er toen nog niet zo mee bezig was maar ik vind dit prachtig. Wat heb je het mooi gekleurd en wat heb je er een fantastische mooie kaart mee gemaakt, klasse hoor!
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zeker een prachtige kleurencombi! Mooi ook met dat bolletjeslint; past er goed bij. Schitterende kaart.
    Dank-je-wel voor je 2de deelname aan de KERSTchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende creatie is dit weer Sieta. Prachtige kleuren en ook schitterend ingekleurd.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I love this colour combination too! Stunning card! Thanks for joining us at Magnolia-licious, hugs, Jane x

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.