Mijn Volgers

zaterdag 23 november 2013

Kerstkaart

Hallo lieve blogmaatjes.
Vandaag laat ik jullie mijn nieuwe DT kaart zien, die ik gemaakt heb voor het Time for Magnolia challenge blog.
Het is deze week de reguliere challenge, maar omdat de kerst nu wel heel snel naderbij komt heb ik van de opdracht "Embossing Heat or dry" , een kerstkaart gemaakt.

Deze Tilda komt uit de nieuwste serie Winter Wonderland, ik vind dit zo'n schatje.


Het afdrukje heb ik ingekleurd met distress inkt en zilver stickels op de vleugeltjes.
Verder heb ik gebruikt;
Go Kreate stans voor de kaart
DP Magnolia
Rood, wit en roomwit glans cardstock
Een snij en embossing mal van Joy
Doohickey
Kerstboom stans van MD
Embossingmal van Cuttlebug
Tekst stempel van Unique
Plakparels
Bloemen WOC
Frantage
En het randje om het afdrukje met de hand gestikt.
Wil je zien wat mijn DT collega's voor moois hebben gemaakt, kijk dan even HIER en doe vooral gezellig mee met onze challenge.
Bedankt weer voor jullie bezoek en de leuke reacties die ik heb gekregen op mijn vorige posten.

27 opmerkingen:

  1. Wat leuk die vleugeltjes!
    Hele kaart is trouwens leuk hoor! Maar van die glittervleugels vind ik super.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wouw wat mooi gekleurd. Hele mooie kerstkaart
    Liefs Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowwwwwww schitterend mooie kaart Sieta. Fijn weekend,groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOW Sieta, geweldig zeg, wat een mooie kaart.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke kaart heb je gemaakt

    liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje Sieta, het is inderdaad een lieve stempel!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een hele mooie kaart Sieta.

    Bedankt voor het meedoen bij Nadia’s challenge.

    Groetjes karin


    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart, Sieta. Ook de vorige kaart met Kerstman is erg mooi.
    Groetjes, Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kaartje; gezellig dat je deze maand 3x hebt meegedaan aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Sieta, hele warme en mooie kleuren
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende kaart en bedankt dat je weer meedoet met Nadia's challenge.
    Grtjs Cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is erg mooie geworden hoor . Fijn dat je mee doet bij Nadia's challenge Gr Gea B

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heel mooi gemaakt bedankt voor je deelname bij nadia's en succes
    grts tonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi lief kaartje
    Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit is echt prachtig gemaakt!! Hele mooie details.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Sieta
    Prachtig is je kaart, het is hier smullen hoor.
    Dank je wel voor het meedoen aan Nadia,s challenge.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Sieta wat een prachtige kaart weer, en de Tilda is idd een lieffie. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een heel sfeervol kerstkaartje. Leuk dat je voor de derde keer meedoet met de novemberchallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat ene plaatje zeg! Bedankt voor het meedoen met de challenge van Nadia. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een lief kaartjeSieta erg mooi van kleur en een mooie tekst ,ik heb je vorige kaartjes ook bewonderd allemaal even mooi .
    Wij hebben de pc kapot en ik kijk alles via mijn tablet daarom ga ik wel langs maar reageer niet altijd.
    Fijn weekend groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nagekomen bericht: ook leuk dat je meedoet aan Nadia's challenge. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige kaart!
    Bedankt voor je deelname aan Nadia's challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.