Mijn Volgers

maandag 4 november 2013

Kerstkaart

Hoi hoi lieve volgers van mijn blog.

Afgelopen dagen eerst eens even mijn knutsel kamer een grote schoonmaakbeurt gegeven. Het was echt zo'n puinhoop en daar kan ik helemaal niet tegen. Ik heb zoveel idee├źn in mijn hoofd om nog te maken, maar door de rommel wist ik gewoon niet waar ik het eerst aan moest beginnen.
Dus dan blijft er maar een ding over, opruimen.
Onder staande kaart is er een die ik zelf niet zo gauw maak, maar toch super leuk is om te maken.


Deze keer dus geen ingekleurde stempel maar voor mijn doen is het een heel clean & simple geheel geworden.
Niet iedereen is gecharmeerd van de "poppetjes", dus ik wil ook graag deze vrienden en familie een passend "zelfgemaakte"  kaart sturen.
Dit is nr. 1 en er moeten eigenlijk nog wel wat komen, dus als je even niets van mij hoort, weet je waarmee ik bezig ben.
Ik wens jullie een fijne knutsel maandag, aan het weer zal het niet liggen, ook de komende dagen zal het niet veel beter zijn. Maar goed dat wij een hobby hebben hihihi.

 

18 opmerkingen:

  1. Een mooie clean & simpel card.
    Gr jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Sieta,

    Jij hebt je kamer weer lekker schoon en opgeruimd en dat is veel waard!!
    Je kaart is weer een beauty geworden, mooi door eenvoud!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is een heel mooie kaart Sieta, weer eens wat anders, maar prachtig.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sieta,

    Wat heb je toch een schitterende header op je blog!!
    Je CAS kaart is enig. Ik begin dat steeds leuker te vinden merk ik. Die bomvolle kaarten waar van alles uitpuilt zijn ook amper te verzenden dus ik probeer met mijn kaarten tussen deze 2 uitersten te gaan zitten.
    Geniet van je heerlijk ogeruimde kamer. Doe ik om de haverklap maar bij elke kaart......chaos whahhaaaaaaa!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eeen mooie Kaart Sieta ja echt niet iedereen vind een poppetje leuk dus dit is echt top hoor

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi sieta
    vind je kaart prachtig juist door zijn eenvoud een hele stijlvolle kaart
    groetjes,corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie eenvoud! veel succes met de volgende kerstkaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart, door de eenvoud heeft hij iets sjieks, groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel clean kaartje.. maar oh zo mooi Sieta!

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Inderdaad iets heel anders dan we normaal van je zien maar het is een prachtige kaart Sieta, heel stijlvol.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wel een mooi kaartje sieta maar geef toch de voorkeur aan een poppetje wat jezelf gekleurd hebt erop.

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind deze ook heel leuk Sieta.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuke kerstkaart hoor Sieta !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie cas kaart is inderdaad heel wat anders.
    Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.