Mijn Volgers

zaterdag 9 november 2013

Verjaardagskaartje

Hallo lieve bloggers.
Vandaag wil ik jullie even een paar dingetjes laten zien en vertellen, hebben jullie even tijd?
Als eerst, vandaag is er weer een nieuwe (reguliere) challenge gestart bij Time for Magnolia en de opdracht deze keer is "gebruik iets ouds en iets nieuws (stempel) van Magnolia op je creatie". Volgens mij geen moeilijke opdracht, dus we hopen weer op een grote deelname. Kijk maar eens wat mijn DT-maatjes aan prachtige voorbeelden hebben gemaakt.
~~~~~~~~
Deze week was de stemming bij de club van Tiets, je mocht stemmen op de mooiste Digi stempelkaart. De digi was speciaal voor de club van Tiets gemaakt door Sherry Baldi.
Ik had onderstaande kaart ermee gemaakt.
De stemming was op een gegeven moment erg spannend, maar uiteindelijk is mijn kaart toch de winnaar geworden.
Ik SUPER blij natuurlijk, mocht 2 digi's uitzoeken als prijs. Nou wie wil dat niet!
Er staat op de club alweer een nieuwe wedstrijd, met weer een prachtige digi van Sherry, speciaal weer gemaakt voor Tiets haar club. Ik heb hem alweer aangevraagd, eens kijken wat we er weer mee gaan maken.
~~~~~~~~
Met onderstaande kaart ben ik deze week 3 keer in de prijzen gevallen. Top 3 bij Scrap-Cards en winnaar bij Hobby Home en bij YMAM.
 SUPER leuk!!!!!
~~~~~~~~
En nu wil ik jullie nog de kaart laten zien die ik voor mijn lieve collega haar verjaardag heb gemaakt.
Gemaakt met het prachtige Pion design papier en zoals jullie zien geen ingekleurd poppetje erop.
De vlinders uit DP geknipt en een klei vlindertje gebruikt.
Ook de twee kleine hartjes zijn van klei gemaakt.
De labeltjes staan ook op het DP, net als het kalendertje, dus uitknippen maar hihihi.
De takjes stans is van Magnolia en het frame is een stans  die ik een aantal keren heb uit gestanst en daarna op elkaar geplakt heb. Bewerkt met Gesso en daarin wat grof zout gedaan, dan krijg je een beetje een structuur erop. Nog wat plakparels, kant, parellint en bloemen van o.a. WOC. Randjes oud gemaakt, gestikt en met walnut stain bewerkt.
Als het goed is heeft ze hem vandaag ontvangen voor haar verjaardag maandag 11 november.
Vannacht werken we samen en gaan wij het alvast vieren met gebak en morgen krijgt ze haar cadeau, na 12 uur hihihi, want dan is het 11 november en is ze dus jarig.

Zo dit was een lange post, alhoewel ik hem zo kort mogelijk heb proberen te maken.
Ik wens iedereen een fijn weekend en nog bedankt voor alle lieve reacties op mijn vorige posten.

7 opmerkingen:

  1. Prachtig Sieta, en proficiat met je prijzen! Het is je gegund.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kaart voor je bijna jarige colega is een droom en dat je met die andere in de prijzen bent gevallen.....daar kijken we geen van allen van op Sieta, ze zijn onwijs mooi! Dikke proficiat en lekker sneupen vannacht (gaan wij morgen ook doen als Ben 70 wordt!!).

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi sieta
    van harte gefeliciteerd met al je prijzen en ze zien er allemaal geweldig uit
    groetjes,corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje en proficiat met je prijs,
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtige kaarten en tag Sieta.
    van harte gefeliciteerd met je prijzen is toch helemaal super.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie tag Sieta en gefeliciteerd met je prijs
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend kaartje voor je collega! Gefeliciteerd met je prijzen!
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.